אא

אל על משנה את מודל הצבירה ומימוש הנקודות במועדון הנוסע המתמיד

החל מה-1 באפריל 2019, מודל צבירת הנקודות ואפשרויות המימוש יתאפשרו באמצעות פלטפורמה דיגיטלית חדשנית. מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד: "צעד נוסף במימוש ההבטחה שלנו ללקוחות להרחיב את עולמות הצבירה והמימוש ולהצעת ערך שקופה וברורה יותר"

צילום: יח"צ צילום: יח"צ
מהפכה במודל מועדון הנוסע המתמיד של אל על? חברת התעופה הודיעה היום (רביעי), כי היא משנה את מודל צבירת הנקודות ומרחיבה את אפשרויות המימוש של הנוסעים. צבירת הנקודות תהיה, ככלל, על בסיס הוצאה כספית. מימוש הנקודות יתאפשר ברכישת כרטיסי טיסה וברכישת כבודה והושבה באמצעות פלטפורמה חדשנית. המודל החדש ייכנס לתוקף ב-1 באפריל 2019, והודעה על כך נשלחה לחברי המועדון. צבירת נקודות: צבירת הנקודות, שעד היום הייתה על בסיס יעדים ומחלקות, תשתנה ותהיה מבוססת על הוצאה כספית *(RBA revenue based accrual) כנהוג במועדוני התעופה הגדולים בעולם. יחסי ההמרה יהיו: 10$=1 נקודה ללקוחות המתמיד, חברים במעמדות היוקרה, כסף ומעלה, ייהנו מתוספת 25% בצבירת הנקודות, כלומר 8$=1 נקודה; בנוסף, ניתן יהיה לצבור נקודות על הרכיב הכספי בכרטיסים המשלבים כסף ונקודות (Cash&Points), למעט במקרים בהם לא תתאפשר צבירת נקודות על בסיס מחיר וכרטיס טיסה, במקרים אלו צבירת הנקודות הותאמה ותהיה לפי יעד הטיסה ומחלקת הרישום. מימוש נקודות: אל על מרחיבה את מוצר ה-Cash&Points, ותאפשר לראשונה כיסוי מלא של מחיר הכרטיס בנקודות (לא כולל מיסי נמל) וצבירת נקודות על הרכיב הכספי; מחירון המימושים ישתנה ומחירי כרטיסי הבונוס יהיו לפי "קבוצות יעדים" ; לכל קבוצה יהיה מחיר מימוש אחיד בנקודות, רכיב המזומן ישתנה מיעד ליעד. מאל על נמסר כי במסגרת שינוי תכנית המועדון, הותאמו מחירוני הבונוס למחירים בכסף ויושקו מוצרים חדשים, אותם ניתן יהיה לרכוש בנקודות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית חדשנית כדלקמן:
  • אל על תאפשר רכישת כרטיס המשלב בין כסף ונקודות ללא מגבלת מינימום ומקסימום נקודות למימוש (לא כרטיס בונוס רגיל). מוצר זה, רלוונטי כאשר אין כרטיסי בונוס קלאסים זמינים או שללקוח אין את כמות הנקודות המינימלית הנדרשת לרכישת כרטיס בונוס קלאסי. מוצר זה יאפשר לראשונה כיסוי מלא של מחיר הכרטיס בנקודות (לא כולל מיסי נמל) וכן ניתן יהיה לצבור נקודות על הרכיב הכספי בהתאם למפתחות הצבירה.
  • זמינות הטבת Cash & Points תהיה בהתאם לשיקולי היצע וביקוש ועל-פי זמינות המושבים הפנויים בטיסה ועשויה להשתנות בהתאם ליעד הטיסה, מועד הטיסה וכן שיקולים כלכליים מחסרים ועסקיים נוספים. בכל מקרה, זמינות כרטיסי הטיסה שניתן לרכוש באמצעות הטבת Cash & Points בשנה קלינדרית לא תפחת מ-50% מהכמות הכוללת של המושבים המוצעים בשנה בטיסות אל על.
  • מועדון הנוסע המתמיד יהיה בין הראשונים בעולם שיאפשר לשלב בין כרטיס בונוס לכיוון אחד לבין כרטיס שנרכש בשילוב כסף ונקודות (Cash&Points) בכיוון השני.
  • בנוסף, יושקו כרטיסי בונוס במחיר נקודות מופחת של 25% עבור מחלקת תיירים ושל 20% עבור מחלקות פרמיום ועסקים (בדומה למוצר ה SUPER SAVER בחברות התעופה האמריקאיות) בהתאם לתנאי היצע וביקוש ולשיקולים מסחריים (הנחה תינתן ממחירון המימוש ללקוח שאינו מחזיק בכרטיס אשראי).
  • רכישת כבודה והושבה בנקודות במהלך ביצוע ההזמנה לטיסה.
  • מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD ימשיכו ליהנות ממחירי מימוש מועדפים וממאיצי הצבירה בטיסות בהתאם לתנאים הקיימים: במחלקת תיירים הנחה קבועה של 20% ובמחלקות היוקרה הנחה קבועה של 15%.
  • לראשונה ניתן יהיה לרכוש בנקודות כרטיסים באל על המשלבים טיסות המשך עם חברות זרות וכן כרטיסי קוד שייר כבר במעמד הקניה. כך לקוחות לא יידרשו לרכוש כרטיסי המשך בנפרד בחברות אחרות. למשל, נוסע שטס לסיאטל יוכל לקנות כרטיס עד סיאטל דרך אל על בנקודות ולשלם על הכרטיס במלואו או בחלקו בנקודות דרך Cash&Points (במקרה זה לא תתאפשר צבירת נקודות).
  • המועדון ימשיך לכלול חמש מעמדות, עם ספי מעמדות טובים יותר (מספר נקודות הבסיס שחברי מועדון נדרשים לצבור מדי שנה באמצעות טיסות).
ספי מעמדות: כסף: מצב חדש:400 נקודות. מצב קיים: 800 נקודות זהב: מצב חדש 1000 נקודות, מצב קיים: 1500 נקודות פלטינה: מצב חדש 2500 נקודות, מצב קיים:3000 נקודות טופ פלטינה: מצב חדש 6500 נקודות, מצב קיים: 7000 נקודות ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד: "שינוי המודל הוא צעד נוסף במימוש ההבטחה שלנו ללקוחות להרחיב את עולמות הצבירה והמימוש ולהצעת ערך שקופה וברורה יותר. זאת, בנוסף למתן כלים לקבלת החלטות מושכלת יותר, כאשר הלקוחות מקבלים מקסימום מידע בזמן אמת בתהליך הרכישה –במקום אחד במנוע ההזמנות. הצלחנו ליצור מנעד רחב של הטבות הן בקטגוריית מוצרי חו"ל, כמו כרטיסי טיסה, מלונות, ביטוחים, מוצרים נלווים לטיסה וכיו"ב והן בקטגוריית הטבות למימוש בארץ, כך שכל חבר מועדון יוכל לממש באופן מקסימלי את פוטנציאל הנקודות שלו". התנאים החדשים בתכנית המועדון ייכנסו לתוקפם ב-1.4.2019. עד ליום 31.3.2019, יחולו תנאי התכנית הקיימים כפי שהם כיום. כלל השינויים והעדכונים המתוכננים יפורסמו באתר אל על החל מהיום, 1.8.2018, והודעה תישלח לחברי המועדון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמועדון הנוסע המתמיד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: