אא

ריינאייר: שביתת טייסים היום בגרמניה, כ-150 טיסות בוטלו

איגוד הטייסים הגרמני הכריז על שביתת פתע כדי להאיץ את המו"מ על תביעות השכר של הטייסים. הנהלת ריינאייר אשר גינתה את ההודעה על "השביתה המפתיעה והמיותרת" הודיעה על ביטול כ-150 טיסות בשל השביתה

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

איגוד הטייסים הגרמני, Vereinigung Cockpit) VC), הודיע על שביתה של כל טייסי ריינאייר בגרמניה היום, ה-12 בספטמבר, למשך 24 שעות, החל מ-01:00 בלילה, במטרה להאיץ את המגעים עם הנהלת החברה על הסכם שכר חדש לטייסים.

הנהלת ריינאייר הודיעה על ביטולן של כ-150 טיסות והגיבה בחריפות על הודעת השביתה:

"ריינאייר מגנה את איום השביתה המפתיעה והמיותרת. איגוד הטייסים הגרמני לא התייעץ עם הטייסים הגרמנים של ריינאייר, ואין לו כל סיבה לשבש את תכניות הנסיעה של הלקוחות, בעוד ריינאיירכבר הסכימה לדון בהסכמי השכר בגרמניה, הסכימה לתיווך בראשותו של קיארן מולווי, שהצליח לתווך בסכסוך עם הטייסים האירים, והוא מיומן בכל נושאי הסכסוך".

ריינאייר הודיעה היום לכל הנוסעים בגרמניה, שהיא תשתדל בכל זאת להפעיל לוח טיסות מלא מגרמניה גם בזמן השביתה, אך נוסעים, שירצו בכך,יוכלו להחליף את טיסתם המתוכננת לטיסה חלופית בימים: חמישי, שישי, שבת או ראשון.

כמו כן, פנתה החברה לכל טייסיה בגרמניה וביקשה מהם לא להיענות להודעת השביתה ולהתייצב לעבודה כרגיל.

השביתה הצפויה מחר, מצטרפת לגל שביתות שחווה חברת הלואו קוסט האירית בחודשים האחרונים באירופה, כאשר גם בחודש אוגוסט בוטלו מאות טיסות עקב שביתת עובדי החברה בגרמניה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: