אא

מתרחבת: חברת TUS תפעיל טיסות ישירות מת"א לדיסלדורף

חברת התעופה הקפריסאית בה מחזיקה גם חברת גלובל כנפיים הישראלית, תפעיל טיסות מת"א לבירת האופנה והעסקים של גרמניה. המחיר: החל מ-75 אירו לכיוון כולל מיסים. הטיסות יחלו לפעול ב-10 לינואר 2022

דיסלדורף. צילום: shutterstock דיסלדורף. צילום: shutterstock
התחרות על הקווים השונים מנתב"ג מתחממת, כאשר חברת TUS מצטרפת אליה, עם שתי טיסות שבועיות לעיר דיסלדורף בגרמניה. חברת התעופה הקפריסאית אשר יצאה לדרך חדשה ובמתכונת שונה מבעבר, חזרה לפעול בקיץ האחרון מנתב"ג עם טיסות לקפריסין ויוון, והודיעה לא מכבר כי בכוונתה להשיק טיסות מתל אביב ליעדים אטרקטיביים ומפתיעים באירופה ודיסלדורף נבחרה להיות היעד הראשון. העיר דיסלדורף נחשבת לבירת אופנה ושופינג, כמו גם מרכז עסקים מוביל ותערוכות בינלאומיות, נמל התעופה של דיסלדורף נמצא גם בקרבת הערים קלן, בון ודורטמונד. הטיסות מת"א לדיסלדורף יפעלו במטוסי האיירבוס 320 של החברה בתדירות של פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי: יציאה 9:30 בבוקר חזרה בשעה 15:00 בימי שני ו-יציאה ב-9 בבוקר מתל אביב וחזרה מדיסלדורף בשעה 14:00 בימי חמישי. מחיר הכרטיס החל מ-75 אירו לכיוון כולל מיסים. הטיסות יחלו לפעול ב-10 לינואר 2022, ובחברה מציינים כי כרטיסים כבר זמינים אצל סוכני הנסיעות ובאתר החברה. TUS תציע שתי סוגי מחלקות וארבעה סוגי כרטיסים כאשר ביניהם גם כרטיס מסוג BEST הכולל הושבת פרימיום בקדמת המטוס, מושב אמצעי ריק, שתי מזוודות (טרולי ועד 20 ק"ג), ארוחה מלאה ושתייה וכניסה ללאונג' העסקי בנמלי התעופה. TUS פועלת במתכונת חדשה של חברת תעופה "היברידית" (גמישה) המפעילה הן טיסות לואו קוסט והן טיסות בשירות מלא. החברה החליפה ושידרגה את צי מטוסיה והצטיידה ב-2 מטוסי איירבוס 320 בתצורה של 180 מושבים. בשנת 2019 לפני פרוץ הקורונה טסו על הקו מנתב"ג לדיסלדורף 505,051 נוסעים, ושנה לפני כן ב-2018 , טסו על הקו בין נתב"ג לעיר הגרמנית, 498,312 נוסעים.

כזכור, דירקטוריון חברת גלובל כנפיים ליסינג, אישר בחודש ספטמבר, רכישת מחצית מחברת  TUS תמורת כ-5 מיליון דולר אשר יושקעו בחברה.

על פי מתווה העסקה, גלובל כנפיים תחזיק 49.9% ממניות החברה, כאשר איש העסקים האמריקאי קנת' וולי שמחזיק כיום בחברה יזרים כ-4 מיליון דולר ויחזיק ב-50.1% ממניות החברה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםTUSדיסלדורף

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: