אא

חברות תעופה זולות

אין יותר כיף מלמצוא טיסה זולה לחופשה בחו"ל.
התחרות הצפופה בין חברות התעופה, יחד עם המהפכה הדיגיטלית בתחום, הופכים את תהליך הזמנת הטיסות והמלונות קלה מאי פעם ומכריחה את השחקנים בשוק להשתכלל ולחדש את המוצרים והשירותים שלהם כל הזמן.

לצרכן הטיסות הממוצע נפתחות שלל אפשרויות, כאשר חברות תעופה זולות נכנסות למגרש של הגדולים, ורוצות לנגוס עוד מעוגת הטיסות הבין לאומית, שהייתה נחלתן הבלעדית של כמה חברות תעופה גדולות.

תהליך הזמנת טיסות און-ליין קל מאי פעם

אפליקציות ואתרים רבים מתחרים על תשומת ליבו וכיסו של הצרכן ומאפשרים לו ליהנות ממגוון עצום של שירותי טרום טיסה, גמישות מרבית בהזמנת טיסה בהקלקת עכבר ועוד.
אין פלא כי חברות תעופה זולות תופסות נישות הולכות וגדלות בשוק התעופה העולמי ומאפשרות ליותר אנשים ליהנות מטיסות במחירים מפתיעים למגוון יעדים חדשים.

התופעה קיימת לא רק בישראל אלא בעולם כולו, כאשר יותר ויותר חברות תעופה זולות מוצאות את האישורים לטוס ליעדים שונים, שבעבר לא הותר להן לטוס אליהם, בין אם בשל חוסר יכולת טכנית או רגולציה במדינות החדשות אליהן הגיעו.

הטכנולוגיה לא עוצרת ומאפשרת ליותר חברות תעופה זולות להגיע לקהל הרחב, להסתכל לחברות התעופה הענקיות בלבן של העיניים, ולנסות להתחרות איתן על כל נוסע.

מוותרים על הארוחה, נהנים ממחיר הטיסה

מצחיק להיזכר איך פעם היינו מחכים בכיליון עיניים לרגע בו נבחר את המנה העיקרית במטוס ( דג או שניצל?) בגובה 3000 רגל, וחשבנו שהרווחנו גם ארוחה טובה בנוסף לטיסה…
הצרכן היום חכם ובוגר יותר ומבין היטב שאותה ארוחה, שגם ככה אף פעם לא הייתה טעימה (חוש הטעם חלש יותר בגבהים), עולה לו הרבה כסף.

ומה לגבי המטען? ארזתם לבד את המזוודה הענקית הזאת?

אותו סיפור נכון גם לגבי הכבודה. גם כאן האפשרות של חברות תעופה זולות להוזיל עוד יותר את מחיר הטיסות, בא לידי מיצוי, כאשר הן חוסכות דלק ומקום בבטן המטוס ויכולות להוזיל את עלות הכרטיס תודות לכך.

אז אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לנסוע לייט בחברת תעופה לואו קוסט, למה לא לבחור טיסה עם אחת מאותן חברות תעופה זולות וליהנות ממחיר נמוך משמעותית מטיסה בחברות האחרות?

לסיכום, כל מי שמעוניין או יכול (למשפחות קצת קשה יותר להזמין טיסת לואו קוסט) להזמין טיסה במסגרת ההזדמנות שמציעות חברות תעופה זולות, אין סיבה שלא יעשה זאת ולא יחשוש מאיכות הטיסה.
סך הכל כמה שעות והכסף שחסכתם בהוצאת הכרטיס יכול לעבור בכיף לבזבוזים ביעד הנבחר…

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: