אא

חברות תעופה ישראליות

שוק התעופה לא שוקט על שמריו. הנה ממש בימים אלה נחתם הסכם נוסף במסגרת תכנית השמיים הפתוחים בין ישראל למדינות העולם.

הסכמים אלו פותחים עוד יותר את המרחב האווירי בין ישראל למדינות נוספות. דבר זה יתרום להמשך התפתחות שוק התעופה והתחרות בתחום, כאשר בשנים האחרונות, בנוסך לחברות תעופה בישראל נכנסו חברות תעופה זרות low cost כדוגמת איזי ג'ט ואחרות, נוספו טיסות במחירים תחרותיים לקהל הרחב.

האם מחירי הטיסות לחו"ל יוזלו בטווח הקרוב?

נדמה שהכל פועל לטובת הצרכן. בכל מקרה ענף התיירות פורש כנפיים תרתי משמע ומחבר יבשות, מדינות ואנשים מקצוות שונים על פני הגלובוס בקלות ובנגישות רבה מאי פעם.

ואם נדמה לכם שחברות תעופה בישראל מסתכם באל-על בלבד, הרי שישנן חברות תעופה ישראליות נוספות, חלקן מוכר יותר לכלל הציבור, כמו, ארקיע, ישראייר, סאן דור ואחרות, וחלקן קטנות ופחות מוכרות, כמו: איה תעופה, מעוף נתיבי אוויר, עיט שירותי תעופה ועוד.

חברות תעופה ישראליות פורשות כנף

נוכח שלל השחקנים החדשים, שנכנסו עוד וייכנסו למרחב האווירי שלנו, ייתכן וזוהי דווקא הזדמנות נהדרת לחברות תעופה ישראליות למצוא קהלים חדשים ויעדים חדשים, אליהן תוכלנה להטיס את קהל הצרכנים הישראלי הצמא לחופשה בחו"ל ומוכיח כל שנה, בעיקר בחודשי הקיץ ובחגים, את רצונו ויכולתו לפנות זמן וכסף לטובת העניין.

הישראלים מוכיחים פעם אחר פעם, שחברות תעופה בישראל נמצאות בראש סדר העדיפויות שלהם בכל הנוגע להזמנת טיסה, בין אם ממניעים ביטחוניים או לפחות תחושת ביטחון שהחברות הישראליות מעניקות, או מסיבות אחרות, ומוכן לסלוח גם על משברים כמו משבר ביטולי הטיסות האחרון ואי הנוחות שנגרמה לנוסעים בעטיו. הקהל הישראלי בכל זאת נשאר נאמן לחברות התעופה הישראליות למרות הכל.

עם מי תטוסו ליעד הבא שלכם, חברת תעופה ישראלית או חברה זרה?

כך או כך נראה שלצרכן הישראלי צפוי עתיד ורוד בכל הנוגע לכמות היעדים בחו"ל אליהם יוכל להגיע בשנים הקרובות בשימוש בחברות תעופה ישראליות או זרות, בין אם בטיסות ישירות (לדוגמא, הקו הישיר החדש שנפתח לא מכבר לסן פרנסיסקו) קונקשן או צ'ארטרים, המסלולים החדשים למדינות הבלקן ועוד, רק מיטיבים עם כוונות החופשה הבאה שלו.

נקווה רק שגם המחירים יהיו אטרקטיביים יותר, שאיכות הטיסות לא תיפגע, וכמובן שהביטחון יישמר בכל מקום אליו נרצה לטוס לחופשה הבאה!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: