אא

1.6 מיליון נוסעים יעברו באפריל בנתב"ג

ריינאייר תחל היום להפעיל את הקו לקפריסין ותבצע נחיתה ראשונה בנתב"ג הערב. מעל 10,000 טיסות יתקיימו במהלך חודש אפריל בנתב"ג. 70% מהנוסעים השנה הם ישראלים. וגם, איזה חברות תעופה יתחרו על הקווים המועדפים על הישראלים?

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ריינאייר תחל היום (ג') להפעיל את הקו לפאפוס שבקפריסין ותבצע נחיתה מסחרית ראשונה בנמל התעופה בן גוריון בשעה 21:15. חברת הלואו קוסט האירית החלה לטוס מישראל בשנה שעברה ל-5 יעדים משדה התעופה בעובדה. פאפוס הוא יעד חדש ראשון שלה מנתב"ג. לדברי שר התחבורה, ישראל כ"ץ, "הרחבת פעילותה של ריינאייר בישראל היא צעד חשוב נוסף בפתיחת שמי ישראל לתחרות שתאפשר לישראלים רבים לטוס לחו"ל במחירים אטרקטיביים. כמו כן, היא תגדיל באופן משמעותי את היקף המבקרים בישראל". לריינאייר צי של כ-350 מטוסים, 86 בסיסים וכ-200 יעדים שונים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון.

11 חברות תעופה על הקו לצרפת

בתוך כך, ברשות שדות התעופה מעריכים כי במהלך חודש אפריל יעברו בנתב"ג 1.6 מיליון נוסעים במעל 10,000 טיסות. 70% מתנועת הנוסעים בשדה הם נוסעים ישראלים ו-30% תיירים. איזה חברות יתחרו על ליבו ועל כיסו של הנוסע הישראלי? השנה 10 חברות תעופה חדשות תתווספנה לפעילות בנתב"ג. איזה חברות יתחרו על הקווים המועדפים על הישראלים? על הקו לצרפת יתחרו השנה 11 חברות תעופה: אל על, ישראייר, ארקיע, נאוס, אקס אל איירוויז פרנס, טרנסאוויה, אייר פרנס, איזי ג'ט, קובאלט אייר, סמרט לחנקס אסטוניה ואלבסטאר; גם בקו לאיטליה יתחרו 11 חברות תעופה: אל על, ישראייר, ארקיע, נאוס, אנטר אייר, וואלינג, אליטליה, איזיג'ט, סמול פלנט, סמרט לינוקס אסטוניה ומיסטרל אייר; מספר דומה, 11, יתמודדו גם על הקו לספרד: אל על, ישראייר, ארקיע, נאוס, אייר אירופה, וואלינג, נורוויג'ן, איבריה, סמול לינוקס אסטוניה ואלבסטאר; בקו לגרמניה - 9 חברות: אל על, ישראייר, ארקיע, טרוול סרויס, לופטהנזה, אייר ברלין, טרנסאוויה, איזי ג'ט וגרמניה; 10 בקו ליוון: אל על, ישראייר, ארקיע, נאוס, בלו בירד, אסטרה איירליינס, אלינאייר, איגאן וסמול פלנט. על הקו לקפריסין יתחרו 8 חברות תעופה וכך גם לרומניה; על קווי הטיסות לתורכיה יתחרו - 7 חברות תעופה שונות וגם בקו לאמסטרדם; על הקן לאנגליה ולפולין יתחרו 6 חברות תעופה שונות על כל יעד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםכללינמל התעופה בן גוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: