אא

משרד התיירות בקמפיין חדש להחזרת האירופאים לאילת

משרד התיירות יתמרץ ב-45 אירו לנוסע, חברות תעופה וסיטונאי תיירות שיפעילו טיסות ישירות לעובדה בחורף הקרוב. התמריץ יינתן בתקופה שבין סוכות לפסח 2015-16

| |

משרד התיירות פועל להחזרת התיירות מאירופה לאילת, והודיע  על תמרוץ  בסכום של  45 אירו לנוסע.

כדי להגדיל את תנועת הטיסות הבינלאומיות הישירות לשדה התעופה בעובדה, החליט המשרד על תמרוץ לחברות התעופה. לשם כך, כאמור, פרסם המשרד נוהל המבטיח לחברות תעופה סדירות ושכר, או סיטונאי תיירות, תמריץ עבור כל נוסע שיגיע לשדה התעופה בעובדה מכל יעד בינלאומי. התמריץ יינתן בתקופה שבין סוכות לפסח 2015-16.

אילת סבלה בשנה האחרונה מירידה של עשרות אחוזים בתיירים המגיעים לעיר מאירופה עקב מבצע "צוק איתן", שעדיין משפיע על מספר ההזמנות. כמו כן התיירות לאילת מושפעת גם מהמשבר הכלכלי ברוסיה, שהיא מדינת המקור השנייה בגודלה בתיירות לישראל (אחרי ארה"ב),

בחורף שעבר, מספטמבר 2013 עד פברואר 2014 הגיעו לאילת כ-40,000 תיירים לעומת 12,000 בתקופה המקבילה השנה. כמו כן בחורף שעבר נחתו באילת 15-20 טיסות מאירופה בשבוע, והשנה יש רק 3-4 טיסות שבועיות.

מרוסיה: בשנת 2014 נחתו כ-8-9 טיסות ישירות בשבוע וב-2015 רק כ-2 טיסות ישירות בשבוע.

שר התיירות, עוזי לנדאו: "הנוהל הינו פריצת דרך שיש בה להוביל לגידול ניכר בתנועת התיירות לאילת ואנו מברכים וגאים בהישג חשוב זה. משרד התיירות משקיע מאמצים רבים במטרה להשיב את התיירים לאילת ולאחר בחינת חלופות לעידוד טיסות שכר וטיסות סדירות לעיר מצאנו כי זהו התמריץ הטוב ביותר. באילת, התיירות מהווה כ-80 אחוזים מכלכלת העיר ועל כן מהלך זה יביא לחיזוק כלל הענפים הנלווים לתעשייה בה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: