אא

מזרקה מוסיקלית ומתחם סקייטפארק באילת

משרד התיירות ועיריית אילת חונכים מחר (ג') שתי אטרקציות חינמיות מזרקה מוסיקלית ומתחם סקייטפארק. יריב לוין: "הפרויקט הייחודי, יחד עם פרויקטים נוספים המקודמים על ידי המשרד, יהיה פנינה תיירותית בעיר ויהווה מוקד משיכה לתיירם, מבקרים ונופשים״

|| ||

מחר (26.5) תיחנך באילת המזרקה המוסיקלית הגדולה בארץ, המזרקה המשתרעת על שטח של כ- 1,500 מ"ר ומצוידת בכ-400 פנסי לד צבעוניים וב- 350 מתזים המוזנקים עד לגובה של כ-30 מטרים, תפעל בלילה כמופע אורקולי. לצדה ייחנך גם מתחם הסקייטפארק אקסטרים הכולל מסלולי פעלולים מקצועיים לחובבי הסקייטים, ולאירוח תחרויות בינלאומיות.

את היוזמה הובילו עיריית אילת ומשרד התיירות בביצוע החברה הממשלתית לתיירות. עלות ההשקעה בהקמת המזרקה, והסקייטפארק כולל הפיתוח הסביבתי, מסתכמת בכ-28 מיליון ש״ח כחלק מתקציב תשתיות תיירותיות ייחודי לאילת הממומן ברובו על ידי משרד התיירות וחלקו על ידי עיריית אילת. המזרקה המוזיקלית תוכננה ובוצעה על ידי חברת "אשד מזרקות", בתכנון אדריכלי מיוחד שבוצע על ידי אדריכליות הנוף מירושלים, מיכל מורד וענת שדה. המזרקה כוללת טכנולוגיות ואפקטים חדשניים שאינם מוכרים בעולם ואשר פותחו על ידי החברה במיוחד עבור המזרקה באילת.

שר התיירות, יריב לוין: "משרד התיירות גאה לקחת חלק בהעשרה ושדרוג חווית התיירות בעיר אילת, עם השקת היוזמה הייחודית של המזרקה המוסיקלית - אטרקציה חינמית הפתוחה לקהל הרחב. הפרויקט הייחודי, יחד עם פרויקטים נוספים המקודמים על ידי המשרד, יהיה פנינה תיירותית בעיר ויהווה מוקד משיכה לתיירם, מבקרים ונופשים״.

ראש העיר, מאיר יצחק הלוי: ״שמנו לנו כמטרה להשביח ולהאריך את חווית השהות של התייר באילת על ידי אטרקציות חינמיות ועל ידי שדרוג המוצר התיירותי".

אירוע החנוכה יערך כאמור ביום שלישי 26.5.2015 החל מ-18:00 בפארק המרכזי, במעמד ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי, מנכ״ל משרד התיירות אמיר הלוי, ומנכ״ל החמ״ת שי וינר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: