אא

לארי קלנר פורש מקונטיננטל איירליינס

לאחר 14 שנים בחברת התעופה, מתוכן 5 שנים כיו"ר ומנכ"ל החברה עובר קלנר לנהל קרן השקעות פרטית. קלנר, שהיה אמור להגיע לארץ לרגל החגיגות לציון 10 שנים לקו ת"א ניו יורק ובאופן מפתיע לא הגיע, יוחלף ע"י ג'ף סמיסק, החל מה- 1 בינואר 2010.

Shutterstock Shutterstock
קונטיננטל איירליינס הודיעה ביום חמישי שנשיא החברה, ג'ף סמיסק, יחליף את לארי קלנר כיו"ר ומנכ"ל החברה, החל מה- 1 בינואר 2010.

לארי קלנר, 50, שכיהן בחמש השנים האחרונות כיו"ר ומנכ"ל קונטיננטל איירליינס, הודיע על החלטתו לפרוש, לאחר 14 שנים בחברה, לטובת קריירה בראשות קבוצת אמרלד קריק, קרן השקעות פרטית חדשה שמתמקדת בתחום הנדל"ן. קלנר הצטרף לחברה בשנת 1995 כמנהל כספים ראשי.

קלנר, שאמור היה להגיע ביום חמישי לביקור בארץ, לרגל חגיגות עשור לפעילות חברת התעופה בישראל, באופן מפתיע לא הגיע ולא נמסרה הסיבה לכך. במהלך הביקור הוא היה אמור להיפגש עם ראשי המשק, נציגי ענף התעופה והתיירות ועובדי החברה ולהשתתף באירוע חגיגי בבית שגריר ארצות הברית בישראל. מנכ'ל קונטיננטל איירליינס בישראל וביוון, אבי פרידמן, אמר לפני מספר ימים, כי חגיגות העשור וביקורו של קלנר, משקפים את מחוייבותה ארוכת הטווח של החברה לשוק הישראלי.

הודעת ההתפטרות של קלנר באה לאחר שבשבוע שעבר התגלתה בעיה בתוכניתה של קונטיננטל לעבור בחודש אוקטובר מברית התעופה SkyTeam לברית התעופה Star Alliance.

ג'ף סמיסק, 54, שהצטרף לחברה בשנת 1995 כיועץ כללי, מכהן כנשיא וסמנכ"ל תפעול והינו חבר מועצת המנהלים של החברה. לפני שהגיע לחברת התעופה היה שותף בחברת עורכי הדין וינסון ואלקינס. בעקבות המינוי אמר סמיסק, "כל הצוות שלנו ישאר ממוקד בהחזרת החברה שלנו לרווחיות".

קונטיננטל איירליינס, שחוגגת השנה 75 שנה להיווסדה, דיווחה ברבעון הראשון על הפסד של 136 מיליון דולר, עם ציפיה להפסד נוסף ברבעון השני, שדו"חות אודותיו יפורסמו ב- 21 ביולי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: