אא

אופיר טורס משיקה את תוכנית 'Sell & Cruise' לסוכני הנסיעות

במהלך חגיגות 60 שנה לחברה בישר יו"ר והבעלים של החברה, בועז וקסמן, על התוכנית, שבמסגרתה יקבלו הסוכנים על כל 1,000 דולר מכירות נקודה וסוכן שיגיע ל-40,000 דולר מכירות, יזכה בפרס חלומי ומפנק בשייט על 'נורוויג'ן קרוז ליין'

| |

בארוחה חגיגית, שנערכה הבוקר במשרד הראשי של 'אופיר טורס'בתל-אביב, ציינה החברה 60 שנות שרותי תיירות וחלוקת תעודות 'מומחה למכירות שייט' לסוכנים ומשרדי נסיעות. בין המשרדים שקיבלו את התעודות: אופקים תל-אביב וחיפה, אחים אברמוב, אמריקה אקספרס, כנען טורס סביון ונתיב אור יהודה.


יו'ר והבעלים של אופיר טורס, בועז וקסמן והצוות האחראי על שיווק חופשות הקרוז, בראשות המנהלים צופר עוז, ניסו בן עטר וגיל רובין, ברכו את מנהלי משרדי הנסיעות על שיתוף הפעולה הפורה בשנת 2012 המוצלחת בתקווה לשנה של חופשות קרוז משופרות בשנה הבאה.


בועז וקסמן, ציין בפני האורחים: 'אני חייב להודות שחופשות הקרוז הן החופשות המועדפות עלי, זאת החופשה האולטימטיבית כיום על מגוון הפינוקים שמקבלים, המצדיקים כל דולר המושקע בנופש. אנו רואים בסביבות 50,000 הפלגות של אוניות קרוז המשייטות סביב העולם. השחפים היו נכחדים אם לא היו המשטים האלה, בגלל הכמויות של שאריות האוכל שזורקים לים. יש ביקוש אדיר ע'י קבוצות, משפחות וזוגות צעירים לחופשות בשנת 2013'.


וקסמן הוסיף ואמר לסוכנים: 'אנחנו המקור ומייצגים את החברות כסוכנים ראשיים, לכם הסוכנים אני שמח לבשר, שהשקנו השנה תוכנית חדשה שנקראת ' Sell & Cruise'. במסגרת התוכנית יקבלו הסוכנים על כל 1,000 דולר מכירות נקודה אחת. סוכן שיגיע ל-40,000 דולר מכירות, יזכה בפרס חלומי ומפנק שייט על 'נורוויג'ן קרוז ליין'.


מנהל חופשות הקרוז ב'אופיר טורס', צופר עוז, אמר: 'אנחנו מסתכלים קדימה, בזכות עבודתכם המסורה אנו מקבלים מחמאות ודברי תודה. בקיץ 2013 אנו מוסיפים מסלולים ייחודיים למשפחות על אוניית נורוויג'ן קרוז ליין, ומסלולים נוספים עם דמויות מאולפני ניקולודיאון, הלקוחות מעולם הילדים והמשודרות על מסכי הטלוויזיה ובתי הקולנוע סביב העולם, כמו: בוב ספוג, נינג'גו ואווטאר.


בנוסף יועסקו הילדים במשך היום ע'י צוותים שעברו הכשרה לטיפול בילדים ובמקביל ההורים יוכלו לנפוש בשקט, באזור הספא, בתי הקפה והאטרקציות הרבות, העומדות לרשותם. הכל כלול במחיר המטפס מעלה על פי ימי השייט והחדרים.


ניסו בן עטר הדגיש כי חובה להקפיד וליידע את הנופשים שיידאגו לביטוח נסיעות מתאים לחופשות קרוז כדי להמנע הפתעות.


 
בתמונה : צופר עוז, גיל רובין, ניסו בן עטר ובועז וקסמן


עידו קובי מ"נתיב" אור יהודה ותעודת מומחה למכירות שייט


ארוחת בוקר חגיגית ב-"אופיר טורס"


כותרות העיתונים לפני 60 שנה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: