אא

אורנג' מציגה: שירות סובב עולם

חברת הסלולר מבית פרטנר הודיעה על הרחבת חבילת הפספורט 1GB בזכות צירוף מפעילים ממגוון רחב של כ-60 מדינות. הנהלת הקבוצה: "מאפשרים ללקוחותינו להתנהל באופן חופשי ושגרתי גם בחו"ל. בין המדינות המצטרפות: תאילנד, קפריסין, הודו וברזיל

| |

מתרחבת. חברת הסלולר אורנג' הפועלת תחת חסותה של קבוצת פרטנר הודיעה לאחרונה על קידום פעילות ענפה במסגרתה הוכפלו מספר המדינות המאפשרות הפעלה של חבילת ה-1GB, לרווחת הצרכן הישראלי המסייר בחו"ל.

מקבוצת פרטנר נמסר בהתייחס להרחבת החבילה כי "לאור הביקוש והדרישה לחבילת ה-1GB המשכנו במגעים האינטנסיביים עם מפעילים נוספים ברחבי העולם. כמו כן הרחבנו את ההיצע לטובת לקוחותינו והכפלנו את מספר המדינות המתויירות.

חבילת הגלישה מאפשרת ללקוחות חופש להתנהל באופן שגרתי גם בחו"ל ולהמשיך את שימושיהם היומיומיים מבלי להתחשב בגבולות הגיאוגרפיים תוך הענקת חווית תקשורת בלתי מוגבלת".

בחברה מבהירים כי לאחר בדיקה שערכו נמצאו מספר מגמות מעניינות אודות מנהג הישראלים היוצאים לחו"ל באשר לשימוש בטלפון הנייד ברשותם (90% מהלקוחות יוצאים לחו"ל עם המכשיר), כמו: 75% שומרים על קשר באמצעות תוכנת הוואטספ, 70% מעלים תמונות לפייסבוק, 80% בודקים באמצעות המכשיר המלצות על מסעדות וקניות ועוד.

כן מציינים בחברה כי עם סיום ניצול החבילה מופעל שירות חסימה לגלישה סלולארית המיידע במקביל את הלקוח באמצעות הודעת SMS ומייל.

להלן רשימת המדינות המאפשרות שימוש בחבילה: אוסטריה, אוסטרליה, אזרביג'אן, איטליה, אירלנד, אלבניה, אנגליה, אסטוניה, ארגנטינה, בולגריה, בלארוס, ברזיל, גרמניה, דנמרק, דרום אפריקה, הודו, הולנד, הונג קונג, הונגריה, יוון, יפן, לטביה, ליטא, מולדובה, מונטנגרו, מלטה, מקדוניה, מקסיקו, נורווגיה, ניו זילנד, סין (לא כולל מקאו), סינגפור, סלובניה, ספרד, סרביה, סרילנקה, פולין, פורטוגל, פינלנד, פרו, צ'כיה, צרפת, קוסטה ריקה, דרום קוריאה, קזחסטן, קנדה, קפריסין, קרואטיה, רומניה, רוסיה, שבדיה, שוויץ, תאילנד ותורכיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: