אא

אורנג': הושק שירות גיבוי משודרג

חברת הסלולר הודיעה של שדרוג אפשרויות נפח האחסון במכשירים הניידים שברשותה לעד 100 GB. המשמעות: שמירת קבצים כמעט בלתי מוגבלת מבלי להיחסם או להידרש למחוק נתונים. העלות: 9.90 ש"ח לחודש

| |

למען הלקוחות. חברת אורנג' הפועלת תחת חסותה של קבוצת פרטנר ממשיכה להרחיב את פעילותה בשלל חזיתות ואספקטים. השבוע הודיעה הנהלת החברה על שדרוג שירות גיבוי ענן ה-"אורנג' מיי בוקס" (Orange my box) ל-100GB ללא תשלום החל מ  6 למרץ.

משמעות השדרוג תאפשר למעשה ללקוחות החברה נפח אחסון עצום המאפשר שמירה כמעט בלתי מוגבלת מבלי יכולת להיחסם או להידרש למחוק נתונים. אלו מתווספים לתכונות הבסיסיות של השירות הכוללות גיבוי אוטומטי של אנשי קשר מהמכשיר אחת לשבוע, תמיכה בגיבוי מרכיבים כמו תמונות, הודעות, סרטונים, פגישות ועוד.

גורמים בחברה מבהירים כי בעידן שבו לנתונים העוברים במכשירים הניידים ישנה חשיבות רבה מאוד, עימה עולה במקביל גם הצורך בגיבוי הנתונים בשל העובדה שהוא מכיל פריטים מהותיים המהווים חלק אינטגרלי מחיינו, הכוללים בין היתר: אנשי קשר, לוח פגישות, תמונות, סרטונים, תכתובות מייל והודעות SMS.

כמה זה יעלה לכם? על מנת לזכות בשלל אפשרויות הגיבוי השונות תיאלצו להיפרד מדי חודש מסך כולל של 9.90 ש"ח לחודש (לקוחות חדשים יהנו מהחודש הראשון חינם).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: