אא

החל מהשבוע הבא אורנג' תספק שירותי דור 4 בחו"ל

החל מהשבוע הבא יוכלו לקוחות Orange ו 012 mobile, ליהנות מרשתות 4G ברוסיה, בלגיה וקוריאה, ימים אחר כך יורחב השירות גם לספרד, סינגפור, יפן, איטליה, צרפת, קנדה, וטאיוון ובמהלך ספטמבר גם בארה"ב, הולנד, גרמניה, דנמרק ועוד

|| ||

כבר בשבוע הבא, יוכלו לקוחות Orange ולקוחות 012 mobile ליהנות מרשתות G4 ברוסיה בלגיה וקוריאה, ימים ספורים אחר כך, יתווספו גם ספרד, סינגפור, יפן, איטליה, צרפת, קנדה, וטאיוון ובמהלך ספטמבר, לקראת חגי תשרי גם ארה"ב, הולנד, גרמניה, דנמרק, שבדיה, הונג קונג ועוד.

 Orange ממשיכה להקצות משאבים ולתת דגש לטובת רשת ה LTE -דור 4 .לאחר שקיבלה אישור לפני כשבועיים להיות המפעילה הראשונה של דור 4 בישראל,פועלת החברה בימים אלו לספק את השירות גם בחו"ל. החברה בחרה כבר ספקים, הקימה תשתיות הנדסיות ובימים אלו נחתמים עוד ועוד חוזים עם מפעילים שונים בחו"ל בכדי לאפשר שימוש בטכנולוגיית הדור הרביעי במדינות שונות בחו"ל.

שמוליק נצר, מנהל אגף שירותים בינלאומיים בפרטנר: "Orange פועלת במרץ בכל המישורים, בארץ ובחו"ל, בכדי להעניק ללקוחותיה את חווית המשתמש הטובה והאיכותית ביותר ברשת4G , במקביל לפעילותינו הענפה בארץ, אנו עובדים עם מפעילים רבים בחו"ל. עמד לזכותנו היתרון להיעזר במערכת יחסים של שנים רבות עם מפעילים רבים בעולם בכדי לאפשר ללקוחותינו ליהנות מהשירותים המתקדמים בדור הרביעי, מהשבוע הבא, ניתן ליהנות מחוויית ה- 4G ביעדים הראשונים ואנו פועלים נמרצות להרחבת הכיסוי עוד לפני חגי תשרי". טכנולוגית הדור הרביעי תאפשר גם בחו"ל מהירויות בקצבים של עד Mbps150 בהורדה ועד Mbps50 במהירות העלאה .מהחברה נמסר כי  ניתן להצטרף לחבילות Orange passport - באמצעות אפליקציית My Orange, אתר Orange, נציגי שירות הלקוחות ושליחת SMS עם המילה "פספורט" ל-999, לחבילות Travel - באמצעות אתר mobile012 ונציג Chat. בנוסף, החל משבוע הבא ניתן יהיה להקליד באתר האינטרנט של Orange ו - mobile 012 את שם מדינת היעד ולקבל אינדיקציה בדבר זמינות טכנולוגיית G4 ביעד זה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: