אא

עובדת השבוע של "פספורטניוז": ענת רוזנבלט

רוזנבלט מנהלת מוקד ההזמנות תיירות פנים וחוץ של "שלמה סיקסט"למעלה מעשור מוכיחה בעזרת התמדה, ואיכויות מקצועית בלתי מתפשרת מדוע היא נחשבת לאחד הגורמים החשובים בחברה - והכול מבלי לוותר על החיוך

| |

כמדי שבוע עורך אתר "פספורטניוז" כבוד לעובדים המצטיינים בתעשיית התיירות. והפעם: תכירו את ענת רוזנבלט, מנהלת מוקד ההזמנות תיירות פנים וחוץ של חברת "שלמה סיקסט" ומי שמוגדרת כאחד הכוחות החזקים בענף השכרת הרכב בישראל.

רוזנבלט הינה בעלת ניסיון עתיר שנים בענף התיירות בכלל ובתחום השכרת הרכב בפרט. לאחר ששימשה במגוון תפקידים בחברות כמו "איסתא" ו"יורופקאר", הקימה האחרונה בצוותא עם בועז יעקובי גם את מערך ההזמנות של חברת "שלמה סיקסט" לפני כ-11 שנים. בשורות הבאות תזכו ללמוד מעט על ענת, תרומתה לחברה וכן על געגועיה לבעל השליטה בחברה, שלמה שמלצר ז"ל, שהלך לעולמו לפני מספר חודשים בגיל 67.

ענת, כמנהלת מוקד ההזמנות של "שלמה סיקסט". מה כולל תפקידך?

"התפקיד שלי למעשה מחולק לשניים, מחד מוקד הזמנות של ישראלים שנוסעים לחו"ל וישראלים ששוכרים רכבים בארץ. תחתיי עובדים כ-25 איש במקסימום בעונות השיא. אני משתדלת לתת לכל אחד יחס חם ומקצועי על מנת למצות את המיטב".

עם כל כך הרבה שנות ניסיון בענף. מה כל כך מושך אותך בתעשיית התיירות?

"אוהבת את תחום התיירות בכל ליבי. כל מה שקשור בחו"ל עושה לי את זה. אני דוברת אנגלית וצרפתית ונמצאת כל היום בקשר אינטרנטי וטלפוני עם תחנות בחו"ל ומשרדי החברה השונים. בכלל, כל מה שקשור בטיפול באנשים ובתקלות קוסם לי. חשוב לי הקשר עם האישי עם בני אדם ולשמחתי  יש את זה בשלמה סיקסט בשפע בזכות קהל לקוחות רחב. מה שהכי מחמם לי את הלב הוא לקוחות החוזרים שנמצאים איתי עד היום כבר שנים ארוכות ומוכיחים נאמנות מהי".

ביחס לתחום השכרת הרכב בארץ, ניתן לומר ש"שלמה סיקסט" עשתה קפיצה אדירה. האמנם?

"כשהגעתי לחברה היינו חברה קטנה יחסית. מה שמדהים הוא שתוך פרק זמן לא גדול עשינו קפיצה יוצאת דופן וכיום "שלמה סיקסט" היא אימפריה לכל דבר. מה שהשתנה אלו הכמויות שגדלו בצורה מדהימה יחד עם הצמיחה שבין אם בארץ ובין אם בחו"ל גדלה לאין ארוך. הכפלנו ואף שילשנו את כמות השוברים כבר בשנה הראשונה. מנגד, יש עוד הרבה לאן לשאוף ולהתפתח".

כמי שעובדת ב"שלמה סיקסט" כבר למעלה מעשור. מה מיוחד במקום העבודה הזה מבחינתך?

"הבית השני שלי. אני נמצאת שם יותר מאשר בבית. נהנית להגיע לעבודה. מרגישה כמו משפחה ומגיעה למשרד עם חיוך, וזה אומר את הכול. יש קשר מצד אחד חברי אבל מצד שני גם מקצועי ובלתי מתפשר וזהו המתכון להצלחה. אנחנו דואגים לעובדים בפן האישי והם יודעים שיש להם תמיד אוזן קשבת וכתובת למי לפנות".

צריך להיות כנים - התחרות בענף היא לא קלה. כולם הרי בסופו של יום מוכרים את אותו מוצר. לכן, מה שמבדיל בין המתחרים הוא עצם היותנו דוגלים בשירות עם פן מכירתי ואישי ברמה הגבוהה ביותר".

שלמה שמלצר ז"ל, בעלי החברה הלך לפני חודשים ספורים לעולמו. עד כמה היית קשורה אליו?

"זאת אבידה גדולה מאוד. הייתה לנו שנה קשה בחברה. שלמה מי ששימש כאבא של כולנו נפטר, והותיר בנו חלל עמוק. הוא תמיד ידע ותמיד שאל. עצם היותו שקט וסמכותי שעצם הנוכחות שלו בבניין השרתה עלינו העובדים המון ביטחון. איבדנו איש מדהים אליו נתגעגע אליו מאוד".

 

ומה אומר הבוס? תפסנו גם את בועז יעקובי, מנהל השיווק והמכירות ב-"שלמה סיקסט" לכמה מילים אודותיה של רוזנבלט.

"אני וענת עובדים ביחד כבר 18 שנים. כאשר אני עברתי לשלמה סיקסט לפני 11 שנה, לקחתי איתי כבר בחודש הראשון את ענת ויחד איתה עוד כ-10 איש", מספר יעקובי. "הקמנו ביחד מחלקת חו"ל לתפארת ב-"שלמה סיקסט". היחסים בינינו הם הרבה מעבר לעובד – מעביד. אלו יחסים חבריים עד משפחתיים. בעבודה אנחנו מתפקדים כצוות בלי שום הנחות על ותק. להיפך, ההיכרות והקרבה רק מחזקים את יחסי העבודה בינינו, במיוחד בלחץ של עונות השיא".

רוצים גם אתם לפרגן לעובדים מצטיינים? שלחו מייל לכתובת [email protected] ואולי גם יקיריכם יזכו לחשיפה.


ענת רוזנבלט. מתגעגעת לשלמה שמלצר ז"ל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: