אא

כשחלום הופך למציאות: החברה הגיאוגרפית לוקחת אתכם לטיטאניק

חברת התיירות הוותיקה המתמחה בטיולי איכות ברחבי הגלובוס השיקה מסע צלילה ייחודי למעמקי האוקיינוס האטלנטי בעקבות האונייה המפורסמת בעולם. 3 משלחות מצומצמות תצאנה אל למסע ביוני 2018. המחיר: 105 אלף דולר לאדם

הצוללת שתקח אתכם את הטיטניק. צילום: DOE|הטיטאניק במעמקי האוקיאנוס. צילום: DOE|רענן בן בסט הצוללת שתקח אתכם את הטיטניק. צילום: DOE|הטיטאניק במעמקי האוקיאנוס. צילום: DOE|רענן בן בסט
משהו חדש מתחיל בחברה הגיאוגרפית. חברת התיירות הוותיקה השיקה הבוקר (רביעי) מוצר חדש – מסע צלילה למעמקי האוקיינוס האטלנטי בעקבות האונייה המפורסמת בעולם, הטיטאניק. במסיבת עיתונאים חגיגית, שהתקיימה במלון נורמן בת"א, הציגו מנכ"ל החברה, רענן בן בסט, בצוותא עם סטיב סימס, אחת מאושיות התיירות הבכירות בעולם ומנכ"ל חברת bluefish, המתמחה במתן שירותי קונסיירז' ויוקרה, את עיקרי המסע הייחודי, שייצא לראשונה עבור תיירים ישראלים בחודש יוני 2018.
הטיטאניק במעמקי האוקיאנוס. צילום: DOEהטיטאניק במעמקי האוקיאנוס. צילום: DOE
הטיטאניק במעמקי האוקיאנוס. צילום: DOE במהלך המשימה, אשר כוללת ליווי צמוד של אנשי מחקר, צפויים המטיילים לקחת חלק פעיל במשימות המחקר, ללמוד על הטכנולוגיה הנדרשת ואף ליטול חלק במשימה מדעית מרתקת בלב ים. רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית, סיפר במעמד ההשקה על חזון החברה אשר הופך למציאות: "אנחנו מאוד נרגשים להכריז על מוצר חדש שלנו בחברה הגיאוגרפית. זה לא סוד שאנחנו מנסים כל שנה לחדש ולחפש אחר יעדים חדשים. כחלק מהרצון הזה ראינו צורך לחשוב מחוץ לקופסא ולהציע מוצרים ייחודיים ובעלי ערך מוסף לקהל הלקוחות שלנו". בן בסט התייחס למסע הצלילה הייחודי בעקבות הטיטאניק: "אנחנו גאים להיות החברה הראשונה שמציעה אפשרות לצאת למסע הנדיר בעקבות האונייה המפורסמת בעולם. הצלחנו יחד עם חברת bluefish לפתח מוצר יוצא דופן המציע חוויה בלתי נשכחת למי שסבור כי ראה כבר הכל. נמשיך להציע ללקוחותינו רעיונות בלתי שגרתיים אשר יאפשרו להם לחוות חוויות יוצאות דופן במלוא עוצמתן". אז כמה יעלה לכם התענוג אתם ודאי תוהים? בחברה מציינים כי המחיר להגשמת החלום (לאדם) יעלה לא פחות מ-105 אלף דולר, כאשר מדובר על שלוש משלחות מצומצמות שתצאנה אל היעד (10-12 משתתפים כל אחת) בעוד קצת פחות משנה וחצי (יוני 2018).
רענן בן בסט, סטיב סימס, ניר פדרבוש. צילום: ערן לםרענן בן בסט, סטיב סימס, ניר פדרבוש. צילום: ערן לם
רענן בן בסט, סטיב סימס, ניר פדרבוש. צילום: ערן לם עוד נכחו במעמד ההשקה: דן לוי, מבעלי החברה הגיאוגרפית וניר פדרבוש, סמנכ"ל שיווק החברה הגיאוגרפית.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: