אא

נעים להכיר: מלון "סי לייף" בנהריה

סוויטות מרווחות לזוגות ולמשפחות, קרבה לשלל אטרקציות בגליל המערבי, בריכה חיצונית מפנקת ועד לחדר מלח ייחודי. תכירו את מלון הבוטיק סי לייף, הממוקם על רצועת החוף שבין נהריה לאכזיב ומספק הזדמנות נהדרת להטעין "מצברים"

במרחק נגיעה מהגבול: מלון סי-לייף. צילום: Ritvo Photography|חדר במלון. צילום: אביב קורט|בריכת המלון. צילום: Ritvo Photography|מלון סי לייף. צילום: אביב קורט במרחק נגיעה מהגבול: מלון סי-לייף. צילום: Ritvo Photography|חדר במלון. צילום: אביב קורט|בריכת המלון. צילום: Ritvo Photography|מלון סי לייף. צילום: אביב קורט
קיץ 2017 מתאפיין בפתיחה של מספר מלונות ברחבי הארץ. צפון, דרום, מרכז, על קו החוף, באזורים כפריים והיד עוד נטויה. הפעם הרחקנו צפונה, מרחק קילומטרים בודדים מראש הנקרה וגבול ישראל-לבנון, אל מלון ''סי-לייף'' הממוקם על רצועת החוף שבין נהריה לאכזיב, ונחשב לאחד מבתי המלון המובילים בגליל המערבי. נפתח עם השורה התחתונה - מדובר במלון מרשים בעל פוטנציאל משמעותי, כזה אשר בהחלט מסוגל למשוך אליו תיירים וישראלים ולמצב את הגליל המערבי בכלל ונהריה בפרט על מפת התיירות הישראלית.
מלון סי לייף. צילום: אביב קורטמלון סי לייף. צילום: אביב קורט
מלון סי לייף. צילום: אביב קורט לפני כשנתיים עבר המלון שבבעלותם של צמד הנדל''ניסטים, דורון שולדנפרי וארי קוטלר, מתיחת פנים משמעותית מתוך מטרה לקדם את המלון ולפנות לקהל יעד המחפש חופשה יוקרתית בסמוך לחוף הים המרהיב שבאזור. וכך מציע המלון לא פחות מ-62 סוויטות מאובזרות ורחבות היקף המיועדות למשפחות ולזוגות כאחד, הכוללות בין היתר מכונות אספרסו, טלוויזיה בכבלים על גבי מסכי LCD שטוחים וכן מרפסת עם נוף מרהיב לים. ברמת המתקנים מציע המלון בריכה חיצונית עם מיטות שיזוף, ספא הכולל 4 חדרים טיפולים וכן חדר ייחודי המיועד לאנשים הסובלים מקשיי נשימה ובעיות בריאותיות נוספות. בספא תוכלו למצוא גם סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי ועוד פינוקים. לאחרונה נפתחה גם במלון מסעדת ''רק אנטריקוט'' המציעה מגוון אפשרויות קולינריות עבור המעוניינים (בהזמנה מראש) לצד ארוחות הבוקר בחדר האוכל. עוד מציע המלון גם אולם כנסים אותו יכולים לאיש עד כ-150 איש בישיבת תיאטרון לטובת קיום כנסים, ימי עיון/גיבוש ועוד לצד אירועי חברה בהם ניתן לאכלס עד כ-400 אורחים.
בריכת המלון. צילום: Ritvo Photographyבריכת המלון. צילום: Ritvo Photography
בריכת המלון. צילום: Ritvo Photography מנכ''ל המלון הוא עמי ישראל, מלונאי ותיק ובעל ניסיון עשיר באזור הצפון, שציין מבחינתו את האתגר המשמעותי אותו הוא רואה בתפקיד: "כמלונאי שחי ונושם את הענף 24/7, אני נרגש להגיע לתפקיד חדש ומאתגר במיוחד עבורי כאן בנהריה. הצלחה מבחינתי היא כאשר אורח נכנס ומסיים את השהייה שלו עם חיוך וציפייה לפעם הבאה. החזון שלי הוא להפוך את מלון סי לייף למלון מוביל בגליל המערבי וכזה אשר מושך אליו תיירים וישראלים כאחד לכל אורך השנה. אין לי ספק כי הלוקיישן המנצח שלו על קו החוף המרהיב, השיפוץ הנרחב שנערך בו לאחרונה והשירות האישי לכל אורח יצליחו למצב אותו כמלון מוביל במפת התיירות הישראלית". ולמרות הכול, כמלון המגדיר את עצמו כיוקרתי יש לנו גם ביקורת. היות והמלון מציע נופש על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד, במידה ונפתח לכם התיאבון תצטרכו להרחיק עד למרכז העיר (מרחק של 10 דקות נסיעה, כ-30 דקות ברגל). שירות החדרים אינו מספק, כאשר כל שתוכלו לקבל הוא בקבוק מים וחדר המלח בו מתפאר המלון הינו קטן במימדיו, ובו יכולים להצטופף לכל היותר 4 איש.
חדר במלון. צילום: אביב קורטחדר במלון. צילום: אביב קורט
חדר במלון. צילום: אביב קורט

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: