אא

מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי: אטרקציות, פארק מים מהגדולים בעולם וזה עוד לא הכל

פארק מים עצום בגודלו עם אינספור מגלשות מים, חלקן שוברות שיאי גינס, אקווריום ענק ממדים, מסעדה תת ימית, 35 מסעדות ועוד. מה מציע בית המלון המפואר שהפך לאחד האייקונים הבולטים של דובאי? | בשיתוף מלון אטנלטיס דה פאלם

מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי. צילום: יח"צ מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי. צילום: יח"צ

במרכז הסהר של דה פאלם בדובאי ממוקם מלון אטלנטיס דה פאלם - יעד הנופש הראשון באזור, שכולל גם אטרקציות ופארק שעשועים. אתר הנופש הייחודי משתרע על פני 460 דונם ומתמקד בנושא האוקיינוס. הוא נפתח בספטמבר 2008 וכולל מגוון אטרקציות ימיות, לצד 220 דונם של פארק מים בשם אטלנטיס אקווה-ונצ'ר (Atlantis Aquaventure). המקום נחשב לאחד מפארקי המים הגדולים בעולם ואחד מבתי הגידול הימיים הגדולים ביותר באוויר הפתוח, והוא מונה מעל 65,000 בעלי חיים ימיים השוחים בלגונות והתצוגות - כולל אקווריום שנקרא The Lost Chambers, המהווה מבוך של מסדרונות ומעברים תת-מימיים המספקים מסע בנבכי אטלנטיס העתיקה.

במרכז הסהר של דה פאלם בדובאי ממוקם אטלנטיס דה פאלם - יעד הנופש הראשון באזור שכולל גם אטרקציות ופארק שעשועיםבמרכז הסהר של דה פאלם בדובאי ממוקם אטלנטיס דה פאלם - יעד הנופש הראשון באזור שכולל גם אטרקציות ופארק שעשועים
במרכז הסהר של דה פאלם בדובאי ממוקם אטלנטיס דה פאלם - יעד הנופש הראשון באזור שכולל גם אטרקציות ופארק שעשועים

פארק המים Aquaventure

הפארק מכיל 23.5 מיליון ליטר מים מתוקים, המשמשים להפעלת 105 מגלשות מים ואטרקציות מרתקות, שכוללות מספר מגלשות שוברות שיאי עולם ושני מסלולי שיט בנהר שכוללים גלי גאות, בריכות ומפלי מים. מפרץ דולפינים, בית הגידול לשימור דולפינים שאין שני לו, ונקודת תצפית אריה הים (Sea Lion Point) נוצרו כדי לספק לאורחים הזדמנות של פעם בחיים ללמוד על כמה מהיונקים הידידותיים ביותר בטבע. אתר הנופש מתהדר באוסף מרשים של בוטיקים וחנויות יוקרתיות, כמו גם מתקני ישיבות וכנסים נרחבים. אטלנטיס דה פאלם ידוע גם כיעד הקולינרי המוביל באזור, בו האורחים יכולים לבחור מתוך אוסף של 35 מסעדות בעלות שם עולמי, כולל Bread Street Kitchen & Bar, Hakkasan, Nobu, Seafire Steakhouse & Bar ומסעדה תת-ימית עטורת פרסים בשם Ossiano. מבקרי אטלנטיס ייהנו מסצנת חיי לילה שוקקת שלא כדאי לפספס במסעדות כמו WHITE Beach & Restaurant, לצד מקומות שמתאימים לכל המשפחה דוגמת יעד הבילוי הפופולארי Wavehouse.

חדרים וסוויטות

1,544 סוויטות ייחודיות של אתר הנופש נהנו לאחרונה משיפוץ מקיף שמעניק מראה ותחושה רעננים להפליא לכל חדר וחדר. אופציות הלינה נעות מחדרי "אושן" ו"פאלם ביץ'" (בשטח 45 מ"ר) ועד לסדרה של סוויטות גדולות יותר, המאובזרות בפאר וכוללות חדרי ארונות, אזורי הלבשה וג'קוזי. חללי הפנים מעוצבים בעיצוב עכשווי מאופק, צבועים באלגנטיות בגווני אדמה ומעוטרים בכתמי צבע תוססים שמכניסים את אווירת האוקיינוס פנימה. חדרי רחצה המצוידים ברצפות שיש, כיורים מגרניט ומקלחות גשם מספקים למתארחים חוויית מנוחה בנווה מדבר יוקרתי.

עיצוב החדרים מכניס את אווירת האוקיינוס פנימהעיצוב החדרים מכניס את אווירת האוקיינוס פנימה
חללי הפנים מעוצבים בעיצוב עכשווי מאופק, צבועים באלגנטיות בגווני אדמה ומעוטרים בכתמי צבע תוססים שמכניסים את אווירת האוקיינוס פנימה

מזון ומשקאות

מאז פתיחתו, אטלנטיס דה פאלם ביסס את עצמו כמקום הנכון להגיע אליו לחוויה קולינרית שאין לה תחרות. עם 35 מסעדות, ברים וטרקלינים, המתארחים יכולים ליהנות מכל דבר שעולה על דעתם, החל מארוחה ברמה עולמית במסעדות שף עטורות כוכבי מישלן של גורדון רמזי ו-Nobu Matsuhisa; ועד לחוויית אוכל משובחת שאין דומה לה במסעדה התת-ימית עטורת הפרסים Ossiano. אנשי המשפחה ייהנו מיעד הבילוי הפופולארי Wavehouse שמציע חוויה שמותאמת לכל הגילאים; ומסעדת WHITE Beach & Restaurant היא המקום המושלם לנוח בו עם משקה ביד כשהשמש שוקעת בין גלי הים הערבי.

פארק המים Aquaventure

לאחר ההתרחבות במרץ 2021, פארק המים מספר אחד של המזרח התיכון גדל בשליש - מה שהופך את אטלנטיס, פארק המים של דה פאלם, לאחד הגדולים בעולם! עם התוספת של מגדל Trident החדש, Splashers Lagoon ו-Splashers Cove, אקווה-ונצ'ר היא כעת ביתם של למעלה מ-28 אטרקציות נוספות, מה שמביא את המספר הכולל ליותר מ-105 מגלשות ואטרקציות ברחבי הפארק, שנפרס על שטח של 22.5 דונם. האורחים יכולים גם ליהנות מקילומטר אחד של חוף פרטי, ספורט מים ממונע ולא ממונע ו-26 חוויות ימיות - לרבות מפרץ הדולפינים, נקודת תצפית אריות הים ולגונת הכרישים. Atlantis Aquaventure נחשבת גם לאחד מבתי הגידול הימיים הפתוחים הגדולים בעולם, המונה מעל 65,000 בעלי חיים ימיים השוחים בלגונות והתצוגות - כולל אקווריום שנקרא The Lost Chambers, המהווה מבוך של מסדרונות ומעברים תת-מימיים המספקים מסע בנבכי אטלנטיס העתיקה. המקום נבחר על ידי TripAdvisor לפארק המים מספר אחד בדובאי ובמזרח התיכון, והשני הטוב בעולם.

ShuiQi Spa & Fitness

ספא ה-ShuiQi Spa & Fitness עטור הפרסים מציע חוויה שמעוררת את כל החושים. קיר מים מרגיע מקבל את פני האורחים בכניסה לספא בן שתי הקומות - ומסמל את תחילת מסע ההרפיה. עם גווני אדמה מכל עבר ושביל מים שמתווה את הדרך, האורחים ממשיכים במסע השלו שלהם שמוביל אותם לאחד מ-27 חדרי טיפולים, בו כל אורח מקבל טיפול בהתאמה אישית. התפריט כולל מעל 60 טיפולים מפנקים מכף רגל ועד ראש. שטח הספא הוא 2,400 מ"ר, וקיימים בו גם סלון נפרד לנשים בלבד (עם עמדות טיפוח ומניקור), ומספרת גברים בשם Gentlemen’s Tonic לטיפול מקצועי בשיער הראש, השפם והזקן.

נהנים וזוכיםנהנים וזוכים
נהנים וזוכים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםדובאיתוכן פרסומיפספורט UAE - GCCאטלנטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: