אא

בטן גב בוורנה: 5 המלצות למבקרים בעיר הנמל הבולגרית לחוף הים השחור

ורנה היא אחד מיעדי הבטן גב הפופולארים לחוף הים השחור. אז עכשיו שאפשר לטוס לשם, הנה 5 המלצות נופש בעיר הבלקנית השוכנת לחופי הים השחור

ורנה, בולגריה. נכנסה לרשימת המדינות האסורות. צילום: Shutterstock ורנה, בולגריה. נכנסה לרשימת המדינות האסורות. צילום: Shutterstock

1.מוזיאון הרטרו

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר. המוזיאון ממוקם בקומה הראשונה של קניון ה’גרנד מול’, וכך ניתן ליהנות משתי ציפורים במכה אחת. במוזיאון שלל מוצגים מרתקים: מכוניות ישנות ועתיקות, צעצועים ומגוון אביזרים מתחילת המאה ה-20 ושלל מוצרי לבוש וציוד ביתי מתקופת השלטון הסובייטי.

2.דולפינריום

ורנה היא עיר אטרקטיבית מאוד לילדים. הדולפינריום העירוני, ובקרבו גם אקווריום ענק, מספק למבקרים הצעירים מופע דולפינים מרהיב, ובעיר גם פארק שעשועים משולב בגן חיות ופארק מים, אקוופוליס. 

3.טעימות יין

סיור מודרך בעיר על שלל האתרים העתיקים כולל גם סיור מיוחד לטעימות יין, ממיטב היקבים באזור, הממחיש גם את העקבות הצרפתיים בהיסטוריה רבת הפנים של העיר.

4.Chas Pik

לעיר ורנה יצאו מוניטין כמרכז מוסיקלי חשוב וזהו מועדון המוסיקה הידוע בעיר, בו מתקיימים מופעים וקונצרטים מסוגים שונים, בעיקר מוסיקה בלקנית ועממית, ומלבד המופעים הוא מפורסם באלכוהול המגוון המוצע לבליינים.

5.HOTEL & CASINO INTERNATIONAL

המלון בה’ הידיעה בעיר ובאזור ולא רק לחובבי הימורים. מלון מומלץ עם יחס ואירוח VIP לכל האורחים, טרקלין מפואר, מסעדות משובחות, מועדון לילה חדשני ומגוון פינוקים.

צילום: 123rfצילום: 123rf
צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמדריך יעדיםבולגריהורנהפספורטופ 5

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: