אא

אחרי 20 שנה: רפי בארי עוזב את מלונות דן

סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת המלונות החליט לסיים את תפקידו. כיהן בעבר בשורת תפקידים בכירים, ביניהם כסמנכ"ל שיווק במשרד התיירות, סמנכ"ל יקבי כרמל מזרחי וסמנכ"ל מלונות רדיסון מוריה. רונן ניסנבאום: "הוביל ביד רמה את אגף השיווק והמכירות של הרשת"

רפי בארי. צילום סיוון פרג רפי בארי. צילום סיוון פרג
 

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן הודיע היום כי רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת החליט לסיים את תפקידו בחברה ב-24 בינואר 2019.

רפי בארי הודיע היום על סיום תפקידו במלונות דן ועל רצונו לפנות לדרך חדשה לאחר 20 שנים במלונות דן, בהן כיהן כסמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת.

בארי כיהן בעבר בשורת תפקידים בכירים, ביניהם כסמנכ"ל שיווק במשרד התיירות, סמנכ"ל יקבי כרמל מזרחי וסמנכ"ל מלונות רדיסון מוריה.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן אמר: "אני רוצה להודות לרפי בארי בשמי ובשם כל חברת מלונות דן, תודה גדולה על התרומה הרבה שלו להצלחת מותגי מלונות דן לאורך השנים. בארי הוביל ביד רמה את אגף השיווק והמכירות של הרשת והפך לאוטוריטה בתחום זה בתעשיית התיירות והמלונאות בישראל. אנו מאחלים לרפי הצלחה בדרכו החדשה."

רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות במלונות דן אמר: "לאחר 50 שנות עבודה מהם 41 שנים בתחום התיירות, החלטתי לכוון את פעילותי העתידית בכיוון של התנדבות ותרומה לקהילה. ענף התיירות הוא דינמי ביותר עם רגישות רבה להשפעות גאו פוליטיות וכלכליות. פעלתי לאורך השנים בתקופות עם שינויים משברים ותהפוכות. שפר מזלי שאני יכול לפרוש בתקופת שיא של כל הזמנים בתנועה התיירותית ותוצאות עסקיות מעולות לרשת מלונות דן. אני רוצה להודות למשפחת פדרמן, חברי להנהלת הרשת בעבר ובהווה, ולצוות השיווק והמכירות המעולה על התמיכה, העבודה המשותפת וההישגים המעולים."

ניסנבאום: "בארי הוביל ביד רמה את אגף השיווק והמכירות של הרשת והפך לאוטוריטה בתחום זה בתעשיית התיירות והמלונאות בישראל. צילום: וולדורף אסטוריה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרונן ניסנבאוםרפי בארירשת מלונות דן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: