"או.קיי. גוגל, דבר עם אייר פראנס"

חברת התעופה הצרפתית מרחיבה את שירותיה הדיגיטלים ומהדקת את הקשר הישיר עם הלקוחות באמצעות מגוון חידושים ובינהם: עוזר קולי החדש, גוגל אסיסטנט, סייען צ'אטים במהלך הטיסה, ומסנג'ר ייחודי המציע לנוסעים מגוון חידושים. האפליקציה החדשה רשמה כבר 7 מיליון הורדות

האפליקציה של אייר פראנס. צילום: אייר פראנס

 

"או.קיי. גוגל, דבר עם אייר פראנס", זה הפתיח, שתשמעו כשתפנו לעוזר הקולי החדש של אייר פראנס.

חברת התעופה הצרפתית החליטה להיענות לצרכים הגוברים של הלקוחות ומציעה להם חידוש אטרקטיבי בדמות שירות דיגיטלי קולי. בכל מקום בעולם, בכל שעה, נוסעי החברה יכולים לבדוק את הסטטוס של הטיסה שלהם, את זמני ההמראה והנחיתה, וכן לקבל מידע על כל השירותים בטיסה באמצעות השירות הדיגיטלי הקולי של 'גוגל אסיסטנט' בכל המכשירים הניידים.

"אני רוצה לדעת אם הטיסה שלי מתעכבת", "אני רוצה לדעת אילו שירותים מוצעים לנוסעים בטיסה", "אני רוצה לדעת מאיזה טרמינל ומאיזה שער יוצאת הטיסה שלי" – אלה חלק מהשאלות, שהנוסעים יכולים להפנות ל'גוגל אסיסטנט'. בדיוק באותה שיטה אייר פראנס מציעה זה מכבר את השירות באמצעות 'אלקסה', הסייעת הווירטואלית הקולית של אמזון.

לאייר פראנס גם סייען צ'אטים. לואי (Louis), הצ'אטבוט של החברה מציעה לנוסעים סיוע ותמיכה בכל עונת הקיץ. לואי מיידע את הנוסעים בכל הפרטים הרלוונטיים משך כל הטיסה, בזמן אמת, בכל שעות היממה, באמצעות אפליקציית המסרים המיידיים של פייסבוק.

לאייר פראנס 10 מיליון אוהדים ועוקבים ברשתות החברתיות. החברה מסוגלת לענות ל-10,000 הודעות ביום, ב-9 שפות שונות, בזכות המומחיות המשולבת של נציגי השירות והצ'אטבוטים.

יתר על כן, באמצעות המסנג'ר לנוסעים יש מעתה גישה לשיטת תשלום חדשה המאפשרת להם להזמין כרטיסים מבלי לצאת מהאפליקציה.

עם 7 מיליון הורדות, האפליקציה של אייר פראנס מציעה יישומים חדשים לשירות הנוסעים, וביניהם:  הוראות הגעה מדויקות ומעודכנות לנמל התעופה, מדריך מקיף לנמל התעופה על כל השירותים שלו, כולל הכוונה לשער היציאה לטיסה, וכן מידע על מסוע המזוודות ולוח זמנים מעודכן.

 

צילום: אייר פראנס

אייר פראנס . צילום: יח"צ