אא

אליטליה: עליה בהכנסות מנוסעים והצטיינות בדייקנות

חברת התעופה ממשיכה להציג עליה בהכנסות הנוסעים זה החודש ה-14 ברציפות. ע"פ נתוני החברה האמריקאית FlightStats, חברת התעופה האיטלקית מדורגת במקום השני בעולם בדייקנות בינואר 2019

צילום: יח"צ צילום: יח"צ
חברת אליטליה ממשיכה להציג עלייה בהכנסות מנוסעים. חברת התעופה האיטלקית דיווחה בינואר 2019 על החודש ה -14 ברציפות של צמיחה, עם גידול של 4% בהכנסות הנוסעים, לעומת ינואר 2018. הצמיחה הושגה ללא הגדלת צי המטוס. בינואר 2019 גדלו הכנסות מהטיסות לטווח ארוך ב -6% לעומת השנה הקודמת וכעת מהווים 48% מסך ההכנסות של הנוסעים, ערך שלא הושג ב -5 השנים האחרונות. מספר הנוסעים על טיסות לטווח ארוך ממשיך גם הוא את מגמת הצמיחה: בינואר 2019, ארחה אליטליה   197,380 נוסעים בטיסות הבין יבשתיות עם גידול של 2.3% לעומת החודש המקביל אשתקד.

בנוסף, חברת התעופה אליטליה, מדורגת חברת התעופה השנייה בדייקנות ביותר בעולם בינואר 2019, כאשר 89.04% מהטיסות נחתו על פי לוח הזמנים. כך עולה מדו"ח שפורסם על ידי החברה האמריקאית FlightStats, אשר מפרסמת כל חודש בזמן אמת את רשימת ביצועי חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך כדי השוואת נתונים של חברות תעופה מקבילות מבחינת גודל ורשת טיסות. ניתוח הנתונים כפי שבוצע על ידי FlightStats דיווח כי הביצועים של אליטליה מבחינת עמידה בזמנים היה בחודש ינואר, ב- 10 אחוז נקודות גבוה יותר מאשר מדד הדייקנות הממוצע של חברות תעופה בעולם (78.6%). הנתונים המתייחסים לחודש ינואר מהווים המשך למגמת השיפור שמציגה החברה במהלך שנת 2018: עם 83.2% מהטיסות שנחתו על פי לוח הזמנים, בשנה שעברה דורגה אליטליה במקום השני ברשימת חברות התעופה המדייקות ביותר באירופה ובמקום השמיני בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאליטליה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: