אא

אל על לא תקצה מטוס לכנס השנתי באתונה

אג'יאן, תקצה במיוחד לכנס הסוכנים שני מטוסים ותהיה הספונסר הראשי לאירוע, זאת לאחר שאל על החליטה שלא להעמיד מטוס מיוחד אך להיות הספונסרית של ערב הגאלה. ירום ודיש, מנהל סניף ישראל: "אנחנו מאפשרים לסוכנים לטוס בטיסות הרגילות שלנו במחיר מיוחד שתפרסם ההתאחדות"

תתן חסות גם השנה לכנס השנתי. צילום: 123RF|אתונה תתן חסות גם השנה לכנס השנתי. צילום: 123RF|אתונה
פרסום ראשון: חברת התעופה היוונית, אג'יאן איירליינס, תהיה הספונסרית הראשית של כנס סוכני הנסיעות השנתי.  כזכור, הכנס השנתי חוזר לאחר שנים רבות לחו"ל, ויתקיים השנה בין התאריכים - 22-24 לנובמבר באתונה, יוון. בחודשים האחרונים מתנהלים מגעים בין ההתאחדות לחברות התעופה של אג'יאן איירליינס, המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, וחברת אל על, לגבי העמדת מטוסים מיוחדים שיטיסו את הסוכנים לכנס ביוון. חברת התעופה היוונית נענתה לבקשת התאחדות סוכני הנסיעות, והחליטה להקצות מטוס מיוחד שיטיס את סוכני הנסיעות לכנס, ואילו בחברת אל על החליטו הפעם שלא להקצות מטוס מיוחד לכנס השנתי, ויתנו את החסות לארוחת הערב החגיגית בכנס, ולהיות הספונסרית של ערב הגאלה, מה שידגיש לדברי גורמים בחברת התעופה, את חשיבות הקשר והמחויבות הגדולה של חברת התעופה לסוכני הנסיעות. בהתאחדות פנו שוב לחברת התעופה אג'יאן איירליינס, וזאת תעמיד מטוס נוסף, שני במספר, זאת כדי להטיס את כל הסוכנים שייקחו חלק בכנס השנתי. כך הפכה למעשה חברת התעופה היוונית, להיות הספונסר הראשי של האירוע, מהלך חסר תקדים, שחברה זרה נותנת את החסות הראשית לאירוע השנתי.
אל על. יסתפקו בארוחת צהריים באירוע השנתי. צילום: נועם מנשהאל על. יסתפקו בארוחת צהריים באירוע השנתי. צילום: נועם מנשה
אל על: תהיה הספונסרית של ערב הגאלה באירוע השנתי. צילום: נועם מנשה במקביל, איג'אן איירליינס שתיתן חסותה גם לאחד משני ערבי הגאלה של הכנס, תציע גם לסוכני הנסיעות שייטלו חלק בכנס, טיול לסלוניקי, ותטיס את המעוניינים לבקר בה ללא תשלום במהלך האירוע השנתי. ירום ודיש, מנהל סניף ישראל של אל על, אמר בתגובה לפספורטניוז: ״בחלוקת עבודה שעשינו עם ההתאחדות, החלטנו להיות הספונסרים של ערב הגאלה במהלך האירוע, שם מצפה לסוכנים ערב מדהים, והחלטנו להתמקד בכך. בנוסף, אנחנו מאפשרים לסוכנים לטוס לאתונה בטיסות הרגילות שלנו במחיר מיוחד שתפרסם ההתאחדות לטובת הסוכנים, אני בטוח שיהיה אירוע מוצלח״. ודיש דחה את הטענות שנשמעו על ידי גורמים שונים, כי אל על מסרה כי אין לה מטוס זמין להטסת הסוכנים בזמן הכנס. מההתאחדות נמסר: "אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם אל על, אג'יאן וגורמים נוספים להצלחת האירוע".
אתונהאתונה
אתונה  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: