אא

בדיקות קורונה באיטליה

טיולים בתקופת הקורונה הפכו ליותר מסובכים, אבל אם אתם לא מעוניינים לוותר על החופשה האיטלקית שלכם, הגיע הזמן שתכירו את כל הפרטים לגבי בדיקות קורונה באיטליה. נענה כאן על כל השאלות החשובות שיעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם בצורה הטובה ביותר // תוכן פרסומי

בדיקות קורונה באיטליה. צילום מסך מאתר  - https://locate.synlab.it/ בדיקות קורונה באיטליה. צילום מסך מאתר - https://locate.synlab.it/

מי צריך לעשות בדיקות קורונה בהגעה לאיטליה?

נוסעים שמגיעים לאיטליה מברזיל, הודו, סרי לנקה ובנגלדש ייבדקו ישירות עם הנחיתה בשדה התעופה ויהיה עליהם להיכנס לבידוד במשך 10 ימים ללא קשר לתוצאת הבדיקות קורונה באיטליה. מטיילים מכל יתר המדינות לא נדרשים להיבדק בעת ההגעה, ולא נדרשים להיכנס לבידוד, כיוון שבהגעתם הם מציגים בדיקה שלילית שבוצעה עד 48 שעות לפני הכניסה למדינה.

איפה אפשר לעשות בדיקת קורונה באיטליה?

1. בדיקה פרטית - אם אין לכם תסמינים, הדרך המהירה והקלה ביותר להיבדק עבור נגיף הקורונה באיטליה - במיוחד עבור תיירים - היא לשלם עבור בדיקה פרטית. בדיקות אלו יכולות להתבצע ללא מרשם בשדות תעופה, בתי מרקחת, מעבדות, מרכזי בדיקה, ואפילו בבית המגורים שלכם באמצעות רופאים פרטיים כגון Med in Action או Medelit. 2. מרכזי בדיקה - קיימים במספר נמלי תעופה בינלאומיים באיטליה, כולל רומא פיומיצ'ינו, מילאנו מלפנסה, ונציה, פירנצה, פיזה, בארי ואחרים. הבדיקות הן בדרך כלל בדיקות אנטיגן מהירות, אם כי ייתכן וסוגים אחרים יהיו זמינים. 3. בתי מרקחת – גם בתי מרקחת מציעים בדיקות אנטיגן מהירות, לרוב באוהלים מחוץ לבניין. שאלו בבית המרקחת הקרוב למקום בו אתם מתאכסנים. אם הם לא עושים בדיקות בעצמם, הם צריכים להיות מסוגלים להפנות אתכם לבית מרקחת אחר שעושה זאת. 4. הצלב האדום – גוף זה מפעיל מרכזי בדיקות בחינם, בתחנות רכבת מרכזיות ב-11 הערים הגדולות באיטליה: בארי, בולוניה, קליארי, פירנצה (טוסקנה), מילאנו, נאפולי, פלרמו, רג'יו קלבריה, רומא, טורינו וונציה. בדיקות אנטיגן מהירות זמינות ללא קביעת תור לכל מי שרוצה, כאשר התוצאות מועברות במייל תוך 30 דקות. ניתן לבקש את האישור באיטלקית או באנגלית.

עלויות של בדיקות קורונה באיטליה?

המחיר משתנה אך בדרך כלל מוגבל על ידי שירות הבריאות האזורי, כאשר בדיקות PCR בדרך כלל יקרות יותר מאשר בדיקת אנטיגן מהירה. באזור לאציו סביב רומא, למשל, בדיקות אנטיגן עולות בסביבות ה- 20 יורו ואילו בדיקות PCR עולות בערך 60 יורו. ישנם גם הבדלים בין ערים שונות, לדוגמה המחירים של בדיקות אנטיגן נעים בין 20 יורו (פירנצה ופיזה) ועד 50 אירו (מילאנו). בדיקות ביתיות או בדיקות שמעניקות תוצאות באותו יום עלולות להיות יקרות יותר.

איך לתכנן מסלול באיטליה בזמן הקורונה?

חשוב לתכנן את המסלול שלכם במדינה בהתאם להגבלות הבריאותיות המתוכננות לתקופה בה תטיילו. יש להבין האם תטיילו באזור צהוב, כתום או אדום. להלן ההבדלים בהגבלות בין סוגי האזורים. באזורים צהובים הדברים מתנהלים באופן יחסית נורמלי - הכל פתוח, אבל עם הגבלות. מוזיאונים וגלריות פועלים במתכונת של 50% מבקרים – כך לדוגמה קורה בגלריות אופיצי בפירנצה. יש להזמין כרטיסי סוף שבוע למוזיאונים וגלריות לפחות יום מראש. תיאטראות, בתי קולנוע וחללי אירועים גם הם יכולים להיפתח בקיבולת של 50 אחוז, ורק במידה וקיימת ישיבה עם מרווח של לפחות מטר אחד בין הלקוחות - עם מקסימום 500 צופים בפנים ו- 1,000 בחוץ. מסעדות מגישות אוכל בחוץ בלבד. באזורים כתומים, החנויות פתוחות, אם כי הקניונים סגורים בסופי שבוע ובחגים. מוזיאונים, גלריות וחללי אירועים סגורים. מספרות וקוסמטיקאיות פתוחות. המקומיים חייבים להישאר באזור בו הם גרים, אך עדיין לא ברור מה מותר לתיירים לעשות. מסעדות מגישות אוכל בטייק אווי בלבד. באזורים אדומים, שום דבר לא פתוח מלבד חנויות חיוניות, ויש להביא אישור ממשלתי על מנת לעזוב את המקום בו אתם שוהים - גם אם זה רק כדי לבצע את זמן הספורט היומי שלכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליהתוכן פרסומיבדיקות קורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: