אא

ברצלונה – 7 מיליון תיירים בשנה לא טועים

גאודי, אוכל נפלא, חוף ים יפהפה, שופינג, הופעות מוסיקה מעולות וכדורגל ספרדי במיטבו הם רק חלק ממה שהופך את ברצלונה למה שהיא – עיר עם וייב אירופאי מהול במזג ים תיכוני תוסס, שאין מי שיכול להישאר אדיש אליה. בשיתוף חברת טיק טיק

ברצלונה. צילום: Shutterstock ברצלונה. צילום: Shutterstock

עם יותר מ-7 מיליון מבקרים בשנה, ברצלונה היא אחת הערים הכי מתויירות בעולם כולו, ובצדק. עם יופי ארכיטקטוני ייחודי, שפע אטרקציות למשפחות, זוגות ויחידים, אוכל פנטסטי, שופינג משובח, חוף ים, היצע תרבותי עצום של ספורט והופעות ווייב המשלב את המיטב של אירופה והים התיכון, אנחנו התאהבנו בה וחזרנו עם כמה המלצות שישדרגו גם לכם את הביקור בעיר:

גאודי עם קאווה ביד

אין בעולם כולו עיר שמזוהה עם אדריכל כפי שברצלונה מזוהה עם גאודי. העיר מלאה ביצירותיו הייחודיות וחלק בלתי מבוטל מהאטרקציות המובילות בעיר, כמו פארק גואל והסגרדה פמיליה, הן פרי מוחו הקודח. יחד עם זאת, אם תרצו להעשיר ולהעצים את חוויית גאודי שלכם, לכו לאירוע ה-Magic Nights בקאזה באליו – הופעות בלוז וג'אז על גג המבנה תחת הכוכבים. מחיר הכרטיס כולל כוס קאווה.

חוויית הגאודי שלכם בברצלונהחוויית הגאודי שלכם בברצלונה

חוויית הגאודי שלכם בברצלונה. צילום: Shutterstock

סיור בשוק האוכל בשכונת גראסיה

בעוד רוב המבקרים בעיר פוקדים את שוק לה בוקריה התיירותי, זהו בהחלט לא המקום בו הברצלונאים עצמם "עושים שוק". אנחנו ביקרנו יחד עם טל הולצמן סגל, הידועה בכינויה My secret Barcelona שחיה בעיר כבר עשור ומכירה את מוסדותיה הקולינריים כמו את כף ידה, בשוק של שכונת גראסיה ובחנויות הייחודיות שלה. בסיור גילינו עולם שלם של מוצרים, טעמים וריחות שלא פוגשים במרכזי התיירות והתענגנו על כל רגע.

עולם שלם של מוצרים, טעמים וריחותעולם שלם של מוצרים, טעמים וריחות

עולם שלם של מוצרים, טעמים וריחות. צילום: Shutterstock

גילינו את המלון המושלם בברצלונה

בטיולים שלנו אנחנו תמיד מחפשים מלון שיהיה מרכזי ככל הניתן אך לא ירגיש ככה. מלון שיהיה במרחק כמה צעדים מלב העיר, האטרקציות והתחבורה הציבורית אבל לא ירגיש כזה. בברצלונה מצאנו את המלון המושלם – Le Meridien, Barcelona. מרחק צעדים ספורים מהלאס רמבלאס, בין פלאסה קטלוניה לשוק לה בוקריה, בסמטה קטנה ושקטה שוכן לו המלון היוקרתי של רשת Marriott ומהווה אי של שקט, אלגנטיות, שיק ולא פחות חשוב – נוחות, בלב ברצלונה.

מלון מרכזי שלא מרגיש ככה: Le Meridien Barcelonaמלון מרכזי שלא מרגיש ככה: Le Meridien Barcelona

מלון מרכזי שלא מרגיש ככה: Le Meridien Barcelona. צילום: יח"צ

קולדפליי, בארסה ומה שביניהם

אם כל זה לא שכנע אתכם, אז קבלו את הנוק אאוט – ברצלונה היא יעד מוביל לחובבי כדורגל ומוסיקה. אין אמן בינלאומי שמחמיץ את העיר במסע הופעות שלו באירופה, לרבות קולדפליי, אלטון ג'ון והארי סטיילס. בנוסף, מדי שבועיים מתקיים בעיר משחק כדורגל של קבוצת הכדורגל האגדית של העיר - בארסה. המשחקים מתקיימים בנוכחות 90 אלף צופים והם חוויה בפני עצמה. כרטיסים להופעות ולמשחקי הכדורגל ניתן לקנות אצל נציגת הקבוצה הרשמית בישראל - TikTik.

הנוק אאוט של ברצלונההנוק אאוט של ברצלונה

הנוק אאוט של ברצלונה. צילום: Shutterstock

בלוג טיולי היוקרה Two Flying Boys באתר ובאינסטגרם

פריס. צילום: shutterstockפריס. צילום: shutterstock

טסים להופעה בפריז? קבלו מאיתנו 5 מקומות שינעימו את זמנכם לפני ואחרי הופעה בעיר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםספרדtiktikברצלונהPassportEvents

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: