אא

החברה הגיאוגרפית מציגה: וודסטוק סטייל

ב-1969 ארעו שני אירועים מכוננים בהיסטוריה האמריקאית: הנחיתה על הירח ופסטיבל המוזיקה וודסטוק. לציון יובל 50 שנה לשני האירועים ונוספים, החברה הגיאוגרפית משיקה מסע מיוחד עם הזמר והיוצר אהוד בנאי ומומחי תוכן נוספים בעקבות 1969. וכמה יעלה לכם טיול כזה?

ג'ימי הנדריקס בכאילו. צילום: שאטרסטוק|וודסטוק 1969. צילום שאטרסטוק|אהוד בנאי. צילום: אלדד שושן ג'ימי הנדריקס בכאילו. צילום: שאטרסטוק|וודסטוק 1969. צילום שאטרסטוק|אהוד בנאי. צילום: אלדד שושן
במלאות יובל 50 שנה לפסטיבל וודסטוק האגדי והנחיתה של אפולו 11 על הירח - שני אירועים מכוננים בהיסטוריה האמריקאית שאירעו בשנת 1969 - משיקה החברה הגיאוגרפית מסע מיוחד בארה"ב עם הזמר והיוצר, אהוד בנאי, ומומחי תוכן נוספים בעקבות שנת 1969 - שנה מהפכנית שחתמה עשור יוצא דופן.
וודסטוק 1969. צילום שאטרסטוקוודסטוק 1969. צילום שאטרסטוק
וודסטוק 1969. צילום שאטרסטוק   הטיול יעסוק באירועים המכוננים של שנות ה-60, הנחשבות לשנים היותר סוערות בהיסטוריה המודרנית של ארה״ב. שנים של מלחמה קרה, משבר טילים בקובה, רצח קנדי, מלחמת וייטנאם וכמובן מחאת האפרו-אמריקאים בהנהגתו של הכומר מרטין לותר קינג, שנרצח באפריל 1968.הסיקסטיז ייזכרו גם בשל תרבות הצעירים המתירנית, שהתפתחה בצפון אמריקה, תרבות 'ילדי הפרחים' הפציפיסטית והאנטי קפיטליסטית שדחתה את ערכי דור ההורים ויצאה נגד איסורים מיניים וחברתיים ארוכי-שנים. בטיול ינסו אנשי הגיאוגרפית, ובראשם רענן בן בסט, מנכ"ל החברה שיוביל את הטיול, לחזור הכי קרוב שאפשר לאותם אירועים תוך שמיעת סיפורים, מפגש עם אנשים מיוחדים בליווי של אנשי תוכן מומחים לנושא וכמובן הזמר והיוצר, אהוד בנאי, שילווה אותם באזור וודסטוק ויכניס אותם לאווירה בעזרת סיפורים ושירים.
אהוד בנאי. צילום: אלדד שושןאהוד בנאי. צילום: אלדד שושן
אהוד בנאי. צילום: אלדד שושן   לדברי ניר פדרבוש, סמנכ"ל השיווק של החברה הגיאוגרפית: "1969 היא אולי השנה המזוקקת ביותר בעשור הזה, איך שלא הופכים את זה ומאיפה שלא מסתכלים על זה מדובר בשנה שחתמה עשור אמריקאי גדוש באירועים שעיצבו את הדורות הבאים ושינו לא רק את ארה"ב אלא את העולם כולו. אנחנו מבטיחים ללקוחותינו במסע הזה חוויה חד-פעמית". וכמה יעלה טיול שכזה? 8490 דולר לאדם.
וודסטוק סטייל. רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפיתוודסטוק סטייל. רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית
יוביל את הטיול. רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהדיל החםהחברה הגיאוגרפיתרענן בן בסטאהוד בנאי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: