אא

ירדן סגרה את הגבול לנתינים סינים

הסינים השוהים בישראל לא יוכלו לצאת מישראל דרך ירדן ויצטרכו לסדר להם טיסות מיוחדות ובנוסף, בקשת משרד הבריאות מחברות הסלולר

מעבר הגבול לירדן. צילום: Shutterstock מעבר הגבול לירדן. צילום: Shutterstock
יציאת הסינים מישראל דרך מעבר הגבול עם ירדן נחסם ע"י הירדנים. כך שהנתיב הירדני גם הוא נחסם לשוהים בישראל. עד כה חלק מהסינים הגיעו ועזבו את ישראל דרך ירדן, כעת הדרך הזו סגורה ויצטרכו לסדר להם טיסות מיוחדות מישראל.  
Person wearing protective mask against transmissible infectious diseases and as protection against pollution and the flu. Asian woman commuter in airport public area.Person wearing protective mask against transmissible infectious diseases and as protection against pollution and the flu. Asian woman commuter in airport public area.
צילום: 123rf   בתוך כך, משרד הבריאות פנה למשרד התקשורת ולחברות הסלולר שאלו ישלחו הודעה לכל הנוסעים שנוחתים בישראל על מנת שישלח אליהם מסרון (SMS) עם הנחיתה שלהם בנוסח הסבר בעברית ואנגלית על הוראות משרד הבריאות לגבי נגיף הקורונה. בהודעה שיקבלו הנוחתים אמורה להופיע ההודעה הבאה: "הודעה חשובה ממשרד הבריאות. אם היית בסין ב-14 ימים האחרונים, עליך להישאר בבידוד בית (לפי החוק) למשך 14 ימים מאז שעזבת את סין. אם יש לך חום, שיעול, קשיי נשימה- גש/י מיד לעמדת מד"א באולם טרנזיט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםירדןמשרד הבריאותנגיף הקורונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: