60f חברה טעונה: כך הפכה אל על לחברת מטען - Passportnews

חברה טעונה: כך הפכה אל על לחברת מטען

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
כשאין נוסעים, מטיסים מטענים. בחודש מאי האחרון רשמה אל על הכנסות גדולות מהטסת מטענים המסייעות לה לשרוד ללא ההלוואה הכספית שביקשה וטרם קיבלה בערבות מדינה. כמה טון הטיסה בחודש החולף ולאן?
אל על מטענים
אל על מטענים. צילום: דוברות אל על

כשאין טיסות נוסעים, אל על נדרשת להמציא את עצמה מחדש וכך עשתה.

בחודש מאי האחרון רשמה החברה הכנסות גדולות מהטסת מטענים – הכנסות המסייעות לה לפי שעה לשרוד בלי ההלוואה הכספית אותה ביקשה וטרם קיבלה בערבות מדינה. אמש התקיימה פגישה נוספת בין נציגי החברה ומשרד האוצר בניסיון לגשר על הפערים המפרידים בין החברה לבין 250 מיליון הדולרים שהאוצר מציע לחברה בתנאי ותעמוד בדרישות.

בסך הכל ביצעה בחודש מאי האחרון, 162 טיסות צ'רטר במטוסי נוסעים. סה"כ לכל היעדים הוטסו במטוסי נוסעים כ-7,600 טון נפחי ובמטוס המטען כ-3,200 טון נפחי. זאת לעומת 5,548 טון נפחי במאי שנה שעברה. מבחינת הסגמנטים, בחודש מאי הוטסו כ-385 טון נפחי מאירופה לארה"ב, כ-2,650 טון נפחי יבוא מאירופה לת"א, כ-1,275 טון נפחי ביצוא מת"א לאירופה וכ-3,850 טון נפחי בין המזרח הרחוק לאירופה. בחודש החולף, אל על ביצעה טיסות מטען בערים: אמסטרדם, ברצלונה, פרנקפורט, איסטנבול, ליאז', לונדון, מדריד, מילאנו, אוסלו, פריז, ציריך ודבלין.

אל על בטורקיה
אל על מטענים. צילום: דוברות אל על

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

6 מחשבות על “חברה טעונה: כך הפכה אל על לחברת מטען”

  1. אבי בורנשטיין

    אם כך מה קורה עם ההחזר הכספי של כל ההזמנות לטיולים שלנו . למה זה מתעכב כל כך עברו כבר 90 ימים מביטול הטיסה!

  2. מה שאומר שהבעיה העיקרית של אל על היא המשכורות האדירות. ברגע שלא צריך לשלם משכורות (רוב החברה בחל"ת) וברגע שאין את המגבלה של טיסות בשבת (טיסות מטען מתבצעות גם בשבת) אין בעיה להרוויח. אולי זה באמת הכיוון שאליו אל על צריכה לשאוף, חברה רזה בכח אדם שמבצעת טיסות מטען

  3. שרת התחבורה חייבת להתערב בעניין חוק התעופה והחזר כספי לרוכשי כרטיסי טיסה לטיסות שבוטלו.

  4. הבעלים העשירים לא רוצים להכניס יד לכיס, מחכים שכולם יעזרו להם. גם אנחנו מחכים חודשים להחזר כספי

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.