אא

חברת "קונדור" בדרך לקבוצת לופטהנזה?

מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אמר כי בכוונת הקבוצה לרכוש את 'קונדור', חברת התעופה של תאגיד התיירות תומס קוק, המתכנן למכור את חברות התעופה שלו. במקביל, נראה כי הסיכויים של לופטהנזה להשקיע בחברת אליטליה פחתו משמעותית

צילום שאטרסטוק צילום שאטרסטוק
לא מכבר פרסמנו בפספורטניוז כי תאגיד התיירות האירופי הענק, תומס קוק, הודיע כי בכוונתו למכור את חברות התעופה שלו כדי להתמקד בעסקי המלונאות והתיירות. בנתיים, קבוצת לופטהנזה בראשותו של המנכ"ל, קרסטן שפור, לוטשת עיניים לעבר חברת 'קונדור', חברת תעופת הנופש של התאגיד הפועלת בעיקר בגרמניה. קרסטן שפור אמר השבוע, כי קבוצת לופטהנזה מעוניינת להשתלט על  קונדור "בדרך כזאת או אחרת, אם זה באמצעות רכישה או באמצעות פשיטת רגל, וזה יכול להוות תוספת למספר המטוסים שלנו בבסיסי הפעילות בפרנקפורט ובמינכן". שפור הוסיף, כי עפ"י הערכת הקבוצה, כ-15% מהביקוש בבסיסי הפעילות של הקבוצה מופנים לטיסות נופש ופנאי. בעוד בציריך בשווייץ חברת הבת של סוויס, אדלווייס אייר, עונה על הביקוש, בגרמניה השוק מתחלק כיום בין אירו-ווינגס של קבוצת לופטהנזה לבין קונדור של תאגיד תומס קוק.
רלף טקנטרופ, מנכ"ל קונדור, ציין כי עדיין לא ברור, כיצד תאגיד תומס קוק יתקדם בהליך מכירת חברות התעופה שלו, והוא הוסיף שקונדור, בראשה הוא עומד, מצויה בעיצומה של חשיבה והתלבטות לגבי הפיצול שלה לשתי יחידות נפרדות, לטיסות לטווח קצר וטיסות לטווח ארוך. קרסטן שפור גם דיווח שקבוצת לופטהנזה מתרחקת מהשקעה פוטנציאלית באליטליה, ולמרות שהייתה מעוניינת לארגן מחדש את פעילות החברה האיטלקית, הסיכויים לכך פחתו משמעותית. "אישית נראה לי כי עם הממשלה הנוכחית של איטליה קשה למצוא פתרון רציונלי עבור חברת אליטליה", הוא הדגיש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםקונדוראליטליהאירו- ווינגסקבוצת לופטהנזה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: