אא

ישרוטל תקים מלון עירוני ברחוב דיזינגוף 99

40 שנה לאחר שצולם בו אחד מסרטי הקולונוע הידועים ביותר בתרבות הישראלית, בנייני העיר הלבנה וישרוטל יקימו מלון עירוני חדשני ברחוב דיזינגוף 99. הבנייה המחודשת של המלון ושימורו של הבניין המיתולוגי מוערכת בכ-150 מיליון שקלים

ליאור רביב ליאור רביב
רשת מלונות ישרוטל וחברת בנייני העיר הלבנה, חתמו היום (ג') במשותף (50%/50%) על רכישת הבניין המיתולוגי ברחוב דיזנגוף 99. המגרש בגודל של כ-1.2 דונם נרכש ב-62 מיליון ₪ מידיי משפחת מטלון. במסגרת הרכישה חברת בנייני העיר הלבנה תוביל את הייזום וההקמה של המלון בדרגת C, וחברת ישרוטל תפעיל את המלון. ישרוטל תשלם כ-32 מיליון שקל בתוספת מע״מ. במעמד החתימה שולמו 25 אחוז מעלות הרכישה. ישרוטל תממן את העסקה ממקורותיה העצמאיים. הבנייה המחודשת של המלון ושימורו של הבניין המיתולוגי מוערכת בכ-150 מיליון שקלים. בר אוריין יהיו האדריכלים של הפרויקט ויובילו את נושא התכנון והשימור. במסגרת התהליך שצפוי להסתיים תוך כ-3 שנים יבוצעו פעולות הנדסיות מורכבות להקמת שטחים תת קרקעיים לטובת המלון, שצפוי להיות חדשני במיוחד. מחברת ישרוטל נמסר כי, הקמת המלון מתכתבת עם רצונות עיריית תל אביב, המעוניינת בצמיחה של מלונות בדרגה C המאפשרים אכלוס של עשרות עד מאות חדרים בגדול קטן ובינוני. רשת המלונות תשכור את המלון אשר יוקם ותפעילו לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים. ליאור רביב, מנכ״ל ישרוטל: "זהו צעד משמעותי בהעמקת פעילותנו בעולם המלונאות האורבנית. במלון החדשני יהיו מגוון יחידות מלונאיות ובמסגרת הקמתו נייצר שילוב של ישן וחדש ויינתן ביטוי לערך הסנטימנטלי והתרבותי של המקום ולעבר העשיר שלו", והוסיף: "וכמובן שנשמח להזמין לפתיחה את גידי גוב, מאיר סויסה וענת עצמון כדי שיראו את השדרוג שעברה דירת השותפים המיתולוגית שלהם".

איציק בן שוהם, יו"ר ומייסד בנייני העיר הלבנה: ״זוהי זכות גדולה עבור בנייני העיר הלבנה להמשיך ולהוביל את מסורת שימור בנייני העיר ההיסטוריים בתל אביב והנגשתם לציבור הרחב.אני משוכנע שהרחבת פעילותנו בענף המלונאות, יחד עם שיתוף הפעולה המוצלח עם ישרוטל, והחיבור שלנו עם העיר וערכיה התרבותיים והנוסטלגיים, יסייעו לנו להקים את אחד המלונות היפים והמיוחדים שניבנו בעיר תל אביב".

  תגיות: ישרוטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: