אא

כך תטוסו לחו"ל עם הילדים בתקופת הקורונה

אם בעבר ההיערכות לטיול עם ילדים הסתכמה בפעולות כמו מציאת אטרקציות ומקומות לינה לכל המשפחה, הקורונה מצריכה הערכות נוספת שיאפשרו לכל המשפחה לנסוע בבטחה // תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK
נסיעה לחו"ל עם הילדים בימים שבשגרה, מצריכה התחשבות במגוון רחב של גורמים:  התאמת מועד הנסיעה לחופשות של הילדים מהמסגרות החינוכיות, מציאת מקומות לינה שמתאימים למשפחות, איתור אטרקציות ומקומות בילוי שיתאימו לכל הגילאים ועוד. אך מאז שנכנסה לחיינו מגפת הקורונה, צריך בראש ובראשונה לקחת בחשבון את השיקולים הבריאותיים. ריכזנו עבורכם את הפעולות המרכזיות שיאפשרו לכם לטוס עם הילדים בראש שקט.

בחירת היעד: לאיזה מדינות אפשר לטוס עם ילדים, ובאיזה תנאים?

השלב הראשון בתכנון נסיעה לחו"ל עם ילדים הוא בחירת היעד: לאיזה מדינות אפשר להיכנס, עם או בלי הגבלות? , מדינות רבות מתירות את כניסתם של ילדים למדינה במידה שהם מלווים בהורים מחוסנים. בחלק מהמדינות הכניסה של ילדים בלתי מחוסנים המלווים ע"י הוריהם, מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית של הילדים. בנוסף, חלק מהמדינות מאפשרות כניסת ילדים לא מחוסנים גם עד גיל 18, במידה שהם מגיעים בליווי הורים מחוסנים. אי עמידה בקריטריונים אלו מחייבת כניסה לבידוד מלא בחלק מהמדינות, ובחלקן מחמירים עוד יותר ולא מאפשרים כניסה לגבולות המדינה. כמובן שהקריטריונים משתנים בהתאם לנהלים בכל מדינה ומצב התחלואה בה, ולכן יש לבדוק את ההנחיות העדכניות בסמוך למועד הנסיעה.

איך שומרים על הילדים בחו"ל?

ילדם מטבעם אוהבים ללמוד את העולם, לחקור, לרוץ ולהסתקרן, באופן שמגדיל את החשיפה שלהם לפגיעות ולתאונות. לשם המחשה, עפ"י ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, בכל 3 דקות בממוצע מגיע לחדר מיון בישראל ילד בעקבות פגיעה מתאונה. סה"כ 200,000 ילדים מגיעים לחדרי המיון בישראל מדי שנה בעקבות תאונות. כמות הילדים שנפגעים עולה באופן ניכר במועדי החופשים (דוגמת החופש הגדול), שבהם הילדים מחפשים דרכים להוציא אנרגיה בהיעדר מסגרת מסודרת. כל זאת עוד לפני שהזכרנו את הקורונה והשפעותיה. החשיפה המוגברת של ילדים  לפגיעות, פציעות (וגם למחלות וזיהומים) מצריכה כמובן השגחה ותשומת לב כשנוסעים לחו"ל – אך גם כיסוי שיעניק סיוע רפואי מעבר לים במידת הצורך. כאן נכנס לתמונה ביטוח נסיעות לחול.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים?

ביטוח נסיעות לחול בחברת ביטוח נועד לכסות הוצאות רפואיות הקשורות לקורונה או לנסיבות אחרות המצריכות סיוע רפואי. ניתן לרכוש בחברות השונות גם הרחבת קורונה: ההרחבה יכולה להעניק כיסוי כספי במגוון מצבים הקשורים לתחלואת הקורונה, כגון החזר הוצאות בעקבות הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד – לפני הנסיעה או במהלכה. כל זאת בכפוף לתנאי הפוליסה בחברת הביטוח. צירוף הילדים לביטוח הנסיעות לחו"ל, מעניק גם להם את הכיסויים השונים להם זכאים ההורים. מה קורה במקרה שרק אחד מבני המשפחה נחשף לקורונה בחו"ל? נניח שרק אחד ההורים נכנס לבידוד, באופן שמאריך את תקופת ועלויות השהייה של כל המשפחה. האם רק הוא יקבל החזר הוצאות עבור הארכת השהייה? אחרי הכל, צריך לשלם את העלות הנוספת עבור החדר בו שוהים הילדים, גם אם הם עצמם לא צריכים להיכנס לבידוד. הרחבת "מגן קורונה" של ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel מספקת מענה מקיף: במידה שכל בני המשפחה צורפו להרחבת הקורונה ורק אחד מהם זכאי להחזר הוצאות – כל בני המשפחה יהיו זכאים אף הם.

הילד זקוק לסיוע רפואי? כך תקצרו את זמן ההמתנה

אנחנו דואגים לילדים שלנו יותר מאשר לעצמנו, בטח כאשר הם חולים או זקוקים לסיוע רפואי. במיוחד ברגעים האלה, כשהילדים זקוקים לסיוע רפואי הרחק מהבית, חשוב לקצר למינימום את זמן ההמתנה כדי להוריד ככל האפשר את מפלס הדאגה, חוסר האונים וחוסר הוודאות. איך אפשר לקבל סיוע רפואי בדרך המהירה ביותר? בעזרת הטכנולוגיה כמובן. כפי שאפליקציות מסייעות לנו בכל תחומי החיים, למה שהן לא יבואו לעזרתנו גם כשצריך להפעיל את ביטוח הנסיעות לחו"ל? בדיוק מסיבה זו ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel כולל אפליקציה ייעודית, שמאפשרת לבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור: בלי לעשות טלפונים ובלי להמתין על הקו. השירות ניתן ע"י Air Doctor, פתרון עטור פרסים תוצרת כחול-לבן. הילד צריך לראות רופא? כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאפליקציית smart travel, לבחור את הרופא המתאים ולקבוע תור ישירות מתוך האפליקציה. פשוט לוחצים – וקובעים. אפשר לקבוע תור לרופא במרפאה, או לרופא שיגיע עד אליכם. אפשר גם לקבוע תור לרופא בשיחת וידאו. בנוסף, כדי שתוכלו להתמקד בדבר הכי חשוב – בבריאות ילדכם, הפניקס משלמת עבור ביקור הרופא עבורכם ישירות מהאפליקציה, ומורידה לכם מהראש דאגות והתעסקויות בירוקרטיות. נסיעה לחו"ל עם כל המשפחה יכולה להיות חוויה מהנה ומגבשת. הקפדה על כללי הזהירות תאפשר לכם להוציא ממנה את המיטב, ולדאוג לילדיכם בעת הצורך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: