אא

לפלנד: ארץ לעולם לא

השמש לא שוקעת שם בקיץ וגם השלג לא נמס. תכירו את לפלנד, עולם ארקטי מרתק המציע פעילויות חורף ייחודיות לכל המשפחה. קבלו 9 אטרקציות לכל המשפחה שאפשר לחוות רק בלפלנד

לפלנד. חובבי ההרפתקאות והספורט האתגרי ודאי ימצאו בה עניין לפלנד. חובבי ההרפתקאות והספורט האתגרי ודאי ימצאו בה עניין

לפלנד, חבל הארץ של הלאפים, המכונים גם 'סאמים', משתרעת על שטח עצום המתפרס בשטחן של  נורבגיה, שבדיה, רוסיה ופינלנד. קבלו 9 אטרקציות לכל המשפחה שאפשר לחוות רק בלפלנד:

הזוהר הצפוני

אין ספק. החוויה הבולטת מכולן, למענה בעיקר מגיעים בעונת החורף  מאות אלפי תיירים לרובניימי, בירת החבל, היא הזוהר הצפוני או אורורה בוראליס, כפי שהיא מכונה בפי המקומיים. זהו מחזה לילי מרהיב  ויוצא דופן, בו מנצנצים בשמיים, מסתחררים  ומרקדים, אורות בצבעי ירוק וכחול. התופעה הייחודית, המותירה את הצופים נפעמים ונלהבים, נוצרת מאטומים טעונים אנרגיה המגיעים מהשמש אל השדה המגנטי של כדור הארץ, וכתוצאה מפגיעתם באטמוספירה נפלטים גזים היוצרים את מצגת התאורה הצבעונית.

הכפר של סנטה קלאוס

האטרקציה המובילה לילדים ומשפחות. בכפר הקטן שוכן גם ביתו של סנטה קלאוס, שלפי הפולקלור מקורו מלפלנד. בסניף הדואר המקומי הילדים יכולים לשלוח לסנטה את מכתבי המשאלות. סמוך לכפר ישנם שני פארקים, סנטה פארק ואיש השלג, עם מגוון אטרקציות: החלקה על קרח,  סנובורד, פיסול בקרח, בניית בובות שלג  ואיגלו, מערות ומנהרות שלג ועוד.

שייט באנייה שוברת קרח

לא כדאי להחמיץ  שיט בסאמפו, האנייה שוברת הקרח, שתישא אתכם לסיור בים הבלטי, תוך כדי פילוס דרכה ע"י ריסוק הקרח באמצעות מנועים עוצמתיים  של ‭ 11,000‬ כוחות סוס.

מזחלות כלבי האסקי

המזחלות המפורסמות הן חוויה רצופת חוויות ואדרנלין במרחבים הלבנים. כדאי גם לבקר בחוות כלבי האסקי למפגש בלתי אמצעי עם הכלבים היפיפיים בעלי הפרווה הלבנה והעיניים הכחולות. בחווה ניתן לשחק עם הכלבים המאומנים ולצאת עימם לטיולי מזחלות.

מזחלות איילים

איילים הם בעל החיים החביב ביותר על הלאפים. איילים רתומים  למזחלות, מלבד היותן אטרקציה תיירותית, משמשות בעיקר להעברת משאות. בשעת צורך, החלב והבשר של האיילים מהווים בסיס למאכל ולמשקה והעור שלהם מנוצל לחימום.

אופנועי שלג

הם מרכיב עיקרי באמצעי התחבורה בלפלנד. המקומיים ברובם משתמשים בהם לתנועה יומיומית וגם לפעילויות ספורט במרחבי השלג ובאגמים קפואים.

המפלים הקפואים בקניון קורואומה

כשהטמפרטורות צונחות, ניתן לראות את  המפלים, בגובה כ־‭50‬ מ', שקפאו בנפילתם.

פארק חיות הבר

הפארק הוא חוויה ייחודית, במיוחד לילדים. ניתן לצפות שם בבעלי החיים בסביבתם הטבעית: דובים, זאבים, נמרים ועוד, כולם עטויים פרווה לבנה המותאמת לסביבה.

ארמון הקרח בלומינלה

הארמון הקסום,  שנבנה מדי שנה מחדש, עשוי כולו קרח. הארמון הוא למעשה מלון בן 19 חדרים בנויים מקרח  מרופד בעור איילים, כדי להתמודד עם הקור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםלפלנדחופשה בלפלנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: