אא

לרגל חגיגות יום הרפובליקה האיטלקית: פסטיבל "יש! איטליה – Yesh! Italia"

לשכת התיירות של איטליה ושגרירות איטליה בישראל מכריזים על הפסטיבל שבמסגרתו יוצעו סדנאות בישול, מתכונים, הרצאות, טעימות יין, טיולים וירטואליים, שידורים בלייב מאיטליה והפתעות נוספות מארץ המגף שחוגגת את עצמאותה. מתי יתקיים הפסטיבל?

איטליה. צילום: לשכת התיירות של איטליה איטליה. צילום: לשכת התיירות של איטליה
לשכת התיירות של איטליה (ENIT) ושגרירות איטליה בישראל מכריזים על פסטיבל "יש! איטליה – Yesh! Italia" לרגל חגיגות יום הרפובליקה האיטלקית, בין התאריכים: 1-4 ביוני 2021. במסגרת הפסטיבל יוצעו סדנאות בישול, מתכונים, הרצאות, טעימות יין, טיולים וירטואליים, שידורים בלייב מאיטליה ופעיליויות נוספות מארץ המגף לכבוד חגיגת עצמאותה. כל הפעילויות ישודרו בעמוד הפייסבוק של לשכת התיירות של איטליה בישראל Be Italia. כל יום בפסטיבל יוקדש למחוזות מסוימים בארץ המגף החל מקמפניה טוטי, פולניה וטוסקנה, דרך סיציליה ולאציו, קלבריה ואנאטו ועד לאומבריה, טרנטינו ופיימונטה.
איטליה. צילום: לשכת התיירות של איטליהאיטליה. צילום: לשכת התיירות של איטליה
איטליה. צילום: לשכת התיירות של איטליהאיטליה. צילום: לשכת התיירות של איטליה כלליה די קונסיליו, מנכ"לית לשכת התיירות של איטליה (ENIT) בישראל: "אנו שמחים להכריז על פסטיבל יש איטליה לרגל חגיגות יום הרפובליקה האיטלקית. הפסטיבל יציע לקהל הישראלי טעימה ממחוזות בולטים בארץ המגף בדף הפייסבוק שלנו סדנאות בישול, מתכונים, הרצאות, טעימות יין, טיולים וירטואליים, שידורים בלייב מאיטליה ועוד המון הפתעות, אני מזמינה את כל עם ישראל לחגוג עם האיטלקי". לוח הזמנים המלא של הפסטיבל: יום שלישי ה-1/6/21 – מחוזות קמפניה, טוטי, פולניה וטוסקנה · 09:30 – ארוחת בוקר איטלקית · 10:30 – טעימות יין · 13:00 – שיעור בישול: פיצה · 15:00 – טיול וירטואלי במחוז פוליה יום רביעי ה-2/6/21 – מחוזות סיציליה, לאציו · 09:30 – ארוחת בוקר איטלקית · 10:30 – הרצאה: הגיאוגרפיה של הגבינות · 12:00 – שיעור בישול: פסטות · 15:00 – טיול וירטואלי באי סיציליה יום חמישי ה-3/6/21 – מחוזות קלבריה ואנאטו · 09:30 – ארוחת בוקר איטלקית וחשיפת סודות הקפוצ'ינו האמיתי · 12:00 – טיול וירטואלי במחוז אמיליה רומאנה · 15:00 – טיול וירטואלי במחוז קלבריה יום שישי ה-4/6/21 – מחוזות אומבריה, טרנטינו ופיימונטה · 09:30 – ארוחת בוקר איטלקית · 10:30 – טעימות יין · 12:00 – שיעור בישול עם סומלייה אורז מוורצ'לי · 15:00 – טיול וירטואלי במחוז אומבריה
סדנאות אוכל. צילום: לשכת התיירות של איטליהסדנאות אוכל. צילום: לשכת התיירות של איטליה
סדנאות אוכל. צילום: לשכת התיירות של איטליה
סדנאות יין. צילום: לשכת התיירות של איטליהסדנאות יין. צילום: לשכת התיירות של איטליה
סדנאות יין. צילום: לשכת התיירות של איטליה  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: