אא

מותג מלונות חדש ברשת המלונות אפריקה ישראל: VERT

מלונות קראון פלזה אילת, ים המלח, נתניה וירושלים יהפכו לחלק ממותג המלונות החדש VERT מבית מלונות אפריקה ישראל

מלון קראון פלזה אילת. צילום: אורי אקרמן מלון קראון פלזה אילת. צילום: אורי אקרמן

מהפכה במלונות קראון פלזה. החל מיום חמישי השבוע, 15.4, יוחלף באופן רשמי המיתוג, השם והסיפור של מלונות הרשת באילת, ים המלח, נתניה וירושלים ויהפכו לחלק ממותג המלונות החדש VERT מבית מלונות אפריקה ישראל.

שרון אלון, מנכ"ל הרשת כתב לעובדי הרשת כי: "פירוש המילה VERT בצרפתית הוא ירוק, מכאן גם מגיע הלוגו של המותג, הצבעוניות והמיתוג כולו. VERT הוא מותג מלונות שמאזן וחי בו זמנית בשני עולמות שמשלימים אחד את השני. העולם הראשון הוא עולם הוולנס ובריאות. עולם של אוכל בריא, טיולים, איזון, יוגה ושלווה. עולם ירוק - עולם אשר שם דגש מרכזי על ערכים של שמירה על הסביבה וקיימות. אנחנו מאמינים שעל מנת שהאורחים שלנו יוכלו לנוח, גם הסביבה צריכה לנוח ולהשתקם".

עוד מוסיף אלון כי: "העולם השני הוא עולם כייפי, חווייתי , עולם של קוקטיילים, קולינריה משובחת, בריכות, מסיבות וחוויות משפחתיות. זהו עולם של החיים הטובים, עולם של פינוק אמיתי". כמו כן מבטיח אלון שימת דגש על טכנולוגיית PAPER LESS שמאפשרת פתרונות דיגיטליים כתחליף לחומרים המודפסים כמו לדוגמא בתהליך הקליטה בקבלה, מפתחות אלקטרוניים בחדרים, אפליקציה להזמנת שירותים שונים וכו'. בסוף השינוי תהפוך רשת מלונות קראון פלזה למלונות AFI המנהלת ומפעילה את המותגים: VERT, קראון פלזה, אינדיגו, BAYVIEW.

שרון אלון.שרון אלון.
מהפכה במלונות קראון פלזה. שרון אלון. צילום תמר מצפי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםשרון אלוןרשת מלונות קראון פלזה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: