אא

ממריאה לשינוי: וירג'ין אטלנטיק פוטרת דיילות מחובת איפור

מה שלא עושה הטבע, עושה הצבע - לא בחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, שהודיעה כי היא פוטרת את הדיילות שלה מחובת האיפור. סמנכ"ל הלקוחות בחברה מסר לפספורטניוז: "השינוי נעשה מתוך הקשבה לצוות העובדים"

Photo: Shutter stock| סר ריצ'רד ברנסון. צילום: שאטרסטוק|ריצ'רד ברנסון צילום: שאטרסטוק Photo: Shutter stock| סר ריצ'רד ברנסון. צילום: שאטרסטוק|ריצ'רד ברנסון צילום: שאטרסטוק
  כ-4 שנים אחרי מחאה דיילות אל על נגד החובה לנעול נעלי עקב עד לסיום עליית הנוסעים למטוס, מהפך נוסף בכל הקשור לאופן ייצוגן של דיילות אוויר בחברות תעופה מסחריות:
במסגרת שינויים שמנהיגה כעת החברה במדיניות הסטיילינג והטיפוח שלה, נשים המועסקות בצוותי הטיסה שלה אינן מחויבות יותר להתאפר, כאמור, אך אם הן בוחרות להתאפר - הן יוכלו לעשות כן אבל ידרשו להתאים את הגוונים בהן הן משתמשות לפלטת הצבעים המאושרת על ידי החברה. ואם לא די בכך, החברה הודיעה בנוסף כי כל הנשים העובדות בצוותי הטיסה שלה יקבלו מכנסיים כחלק מהמדים להן הן זכאיות, ולא ידרשו לבקש אותן במיוחד, כפי שהיה נהוג בעבר. מארק אנדרסון, סמנכ"ל הלקוחות של החברה, מסר לפספורטניוז כי השינוי נעשה מתוך הקשבה לצוות העובדים. "כחברת תעופה תמיד התבלטנו בכך שעשינו דברים אחרת. השינויים שיזמנו מספקים לעובדים שלנו יותר אפשרויות לביטוי עצמי". מעניין לראות האם חברות תעופה נוספות יצטרפו למהלך ויפטרו את הדיילות שלהן מהחובה להתאפר.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותכלליוירג'ין אטלנטיקיום האישה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: