אא

נורוויג'ן קרוז ליין משיקה קו קרוזים לאנטרקטיקה

החל מחודש ינואר 2022, ענקית הקרוזים מציעה מסלול הפלגה חדש המתוכנן לצאת מנמל בואנוס איירס ארגנטינה, לשייט בן 14 ימים לאנטרקטיקה ודרום אמריקה, עם ספינת הנורוויג'ן סטאר

Norwegian Encore באלסקה. צילום: יח״צ נורוויג׳אן Norwegian Encore באלסקה. צילום: יח״צ נורוויג׳אן
חברת נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) משיקה מסלול לקצה העולם: הפלגה לאנטרקטיקה. החל מחודש ינואר 2022, נורוויג'ן קרוז ליין מציעה מסלול הפלגה חדש המתוכנן לצאת מנמל בואנוס איירס ארגנטינה, לשייט בן 14 ימים לאנטרקטיקה ודרום אמריקה. ההפלגה כוללת ביקורים בפוארטו מדרין שבארגנטינה, פונטה ארנס שבצ'ילה, באושואיה שבארגנטינה; אי הפיל והאי דספשן שבאנטרקטיקה; פונטה דל אסטה שבאורוגוואי ומשם חזרה לבואנוס איירס שבארגנטינה. השייט הלוך ושוב לאנטרקטיקה ודרום אמריקה צפוי לצאת בין החודשים ינואר- פברואר 2022 ובין החודשים ינואר- פברואר 2023, החל מ- 1,602$ לאדם. יבשת אנטרקטיקה היא אחת מהאטרקציות הגדולות בתבל. עד כה, הסיורים בה היו באוניות קטנות, חלקן אוניות מחקר. NCL החליטה כי האונייה נורוויג'ן סטאר, תאפשר לאורחיה לצפות במספר רב של לוויתנים, פינגווינים ונופים של קרחוני ענק ומישורי קרח שפסגותיהם מגיעות עד לגובה 3,000 מטר מעל פני הקרקע הקפואה. הכירו את המקומיים הידידותיים אנטארקטיקה היא בית הגידול של תתי מינים ייחודיים הנמצאים רק בחלק הזה של העולם. בהפלגה ניתן להבחין במושבות של פינגווינים ממינים שונים (פינגווין קיסרי, פינגווין אדלי, פינגווין לבן סנטר ואחרים), יונקים ימיים כמו דובי ים, כלבי ים ולוויתנים ועופות ימיים כמו יסעורים ואלבטרוסים. האי דספשן (Deception Island), אנטארקטיקה האי דספשן הוא יעד הררי בצורת פרסה הנמצא ליד חופי אנטארקטיקה באיי שטלנד הדרומיים. באי דספשן יש הר געש פעיל ושמונה סוגי עופות ים מקננים – גן עדן לחובבי חיות בר. נמצאת בו קבוצת הפינגווינים הגדולה ביותר בחצי האי האנטרקטי ואולי אף בעולם. השטים בקרוז יוכלו לראות מקרוב עשרות אלפי פינגווינים מסוג רצועת-הסנטר מקננים וקופצים לשכשך במים הקפואים. אי הפיל (Elephant Island) , אנטארקטיקה אי הפיל ליד חופי אנטארקטיקה נקרא על שם פילי הים המתגוררים בו ובשל צורת האי, הדומה לראש של פיל. הרים הסלעיים, משטחי הקרח וחיות הבר המיוחדות, מוסיפים למסתורין של היעד המרוחק הזה. לצד הנופים היפים ניתן למצוא המוני פינגווינים חגיגיים מהלכים על פני השטח הסלעי ופילי ים ענקיים נחים על החוף. הנורוויג'ן סטאר ספינת הנורוויג'ן סטאר, שופצה בהשקעה של מיליוני דולרים, בשנת 2018. בספינה יש מעל ל-20 מסעדות נושא וברים חדשים באווירה תוססת. על הסיפון תוכלו לבחור לאכול במסעדה היפנית האותנטית "טפניאקי", מסעדת הדגל הצרפתית, מסעדת הסטייקים הברזיאלית "מודרנו צ'וראסאריה", המסעדה האיטלקית "לה קוצ'ינה", מסעדת בשרים אמריקאית, סושי ובר קפה עם פינוקים מהמאפייה. כמו כן, הנורוויג'ן סטאר מציעה מגוון חוויות הכוללות את הספא המתקדם המציע מגוון טיפולים ואימונים אישיים, קזינו, בריכות, מגרשי ספורט, שלל מופעים מדהימים וכמה חנויות עם מותגי האופנה והתכשיטים המובילים והיוקרתיים ביותר.
נורוויג'ן סטאר. בקרוב באנטרטיקה.נורוויג'ן סטאר. בקרוב באנטרטיקה.
נורוויג'ן סטאר. בקרוב באנטרטיקה. צילום: יח״צ כמה עובדות מעניינות על יבשת אנטארקטיקה אנטרקטיקה היא היבשת הקרה והשוממת בעולם והיא משתרעת על כ-14 מיליון קמ״ר. אין בה יישובי קבע, כבישי אספלט לא חורצים את אדמתה, ושטחה לא נמצא בבעלותה של אף מדינה. זוהי ממלכתו הבלעדית של הטבע, בתנאים הקיצוניים ביותר שתוכלו לדמיין על פני אדמת כדור הארץ. החורף נמשך בחודשים אפריל עד ספטמבר, ובמהלכו שוררת עלטה והטמפרטורות מגיעות למינוס 90 מעלות. וחודשי הקיץ מאוקטובר עד מרץ. למרות שאנטארקטיקה מכוסה קרח, לא יורדים בה גשמים ושלג עזים. 95% מהיבשת מכוסים בקרח, המגיע במקומות מסוימים לעובי של עד 4 ק"מ. באנטארקטיקה חיים רק מדענים ומבקרים מזדמנים שמתגוררים בתחנות מחקר של המדינות השונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםNCLנורווג'יאן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: