אא

סובול: "אין לנו שיח עם יאט"א וחברות התעופה"

מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, חני סובול, אמרה את הדברים באסיפה של ההתאחדות המתקיימת בשעה זו. לדבריה, "כל ההישגים בישראל בזכות התאחדות חזקה ונלחמת. הדרך היחידה שלנו לפעול רק דרך בתי המשפט". על אל על הוסיפה סובול: "נכון הגענו להסדר, אבל זה פגע בנו"

"הדרך היחידה שלנו לפעול רק דרך בתי המשפט". חני סובול (מימין) הבוקר באסיפה של התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: גידי ליפקין "הדרך היחידה שלנו לפעול רק דרך בתי המשפט". חני סובול (מימין) הבוקר באסיפה של התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: גידי ליפקין
"המצב בישראל שיש אשראי פלוס 18 לחברות התעופה רק בזכות המאבק שלכם בניגוד למה שקורה בעולם", כך אמרה מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות, חני סובול, באסיפה של ההתאחדות המתקיימת בשעה זו. עוד אמרה כי "באירופה זה כבר לא ככה, כל קפיצה מנקודת האשראי שנקבעה מחייבת את הסוכן לשים כסף, אחרת הוא נחסם ב-BSP. כל ההישגים בישראל בזכות התאחדות חזקה ונלחמת. הדרך היחידה שלנו לפעול רק דרך בתי המשפט". עוד לדברי סובול, "אין לנו שיח עם יאט"א וחברות התעופה כי זה אסור וגם אין עם מי לדבר". על אל על אמרה סובול, "זה שהיא קמה בבוקר ואמרה לא משלמת יותר לשוק, היא אותתה לשוק. נכון הגענו להסדר, אבל זה פגע בנו, אנחנו לא נמצאים איפה שהיינו לפני שנה". עוד אמרה כי "זו שנה קריטית. ב-22.7 יש דיון של יאט"א עם הסוכנים והגורמים לגבי צורת התשלום. הם רוצים שגם בישראל ישלמו פעם בשבועיים. שלחנו להם מסר שאם יעשו זאת נפנה לממונה על ההגבלים העסקיים כי זה קרטל. העברנו מסר שלא כדאי להם להתחיל להתעסק בכך. הם גילו סדק ביחסים בין הסוכנים לאל על ומנסים לנצל. אנחנו מעבירים את המסר שנלחם בכך". מאוחר יותר לאחר פרסום הכתבה חני סובול מסרה: "דברי הוצאו מהקשרם, יחסי ההתאחדות עם הנציגים הישראליים של חברות התעופה הזרות, אל על, ויאט"א ישראל טובים הבעיה אינה מקומית. תהליכים בינלאומיים משפיעים על הזירה המקומית." בין המשתתפים שהאזינו לדבריה של סובול, נצפו נציגי המשרדים הגדולים בהם: עפר חודרוב - דיזנהאוז עם בנו עודד; רונן קרסו - איסת'א; יעקב אמסלם - אמסלם טורס; יוני וקסמן - אופיר טורס; ארז שמול - תלמה, שזו הופעה היסטורית שלו באירוע של ההתאחדות; קרן רז אוחנה מנכ"לית איירתור, אסף גורן מנכ"ל איסת'א ישראל, איזי מדם מנכ"ל איזי טרוול, אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה,  וכאמור קובי קרני, יו"ר ההתאחדות היוצא ובנו, יואב כנציג סיגנל טורס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכלליהתאחדות סוכני הנסיעותחני סובול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: