אא

סוגיית הויזות למרוקו: היום תתקיים פגישה במשרד התיירות של מרוקו בניסיון לפתור את נושא הויזות

כפי שפורסם בפספורטניוז, נדרשים כיום כ-10 ימי עבודה כדי להוציא ויזה קבוצתית ועדיין לא ניתן עדיין להוציא ויזה אישית. סוכני הנסיעות המקומיים במרוקו נקראו לפגישה דחופה בנושא לנסות לפתור את הסוגיה. גם מנכ"ל משרד החוץ של ישראל נמצא במרוקו

צילום: 123rf צילום: 123rf

סוכני הנסיעות המקומיים במרוקו המטפלים בטיסות ובויזות לישראל נקראו לפגישה דחופה היום (רביעי) במשרד התיירות המקומי במרוקו.

כשבועיים וחצי לפני התחלת הטיסות הישירות בין המדינות, כפי שכבר פורסם כבר בפספורטניוז, עדיין לא נפתרה סוגיית הויזות לישראלים. כיום ניתן להוציא רק ויזות קבוצתיות, וגם זאת בהתראה של 10 ימי עבודה וכמו כן, לא ניתן להוציא ויזות לבודדים.

בשל העובדה שבשגרירות המקומית של מרוקו בישראל אינה יכולה לטפל בכמות הגדולה הצפויה של עשרות אלפי הישראלים שצפויים לטוס לבקר במרוקו, הסוכנים המקומיים יבקשו שכל תהליך בקשת הויזות והטיפול בבבקשות ייעשה ישירות במרוקו, כדי לקצר את זמן הטיפול ולמנוע סרבול מיותר.

גורם המכיר המעורה בהליך אמר הבוקר (רביעי) לפספורטניוז: "אם לא יפתרו את הסוגיה עד סוף השבוע תהיה קטסטרופה גדולה. לשגרירות המקומית של מרוקו בישראל אין כוח אדם לטפל בהנפקת ויזות בכמות גדולה. הכול  עשוי להתמוטט".

אלון אושפיז, מנכ"ל משרד החוץ נמצא בביקור במרוקו, והוא גם אמור לטפל בסוגיית הויזות כדי לפתור את המשבר רגע לפני התחלת הטיסות בין המדינות.

מתכננים נסיעה בקרוב למרוקו? הקליקו כאן להורדת מגזין פספורט המיוחד על מרוקו 
קזבלנקה. צילום: 123rfקזבלנקה. צילום: 123rf
קזבלנקה. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמרוקופספורט מרוקו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: