אא

פורטופס – האם משתלם להשקיע את הזמן והכסף בדרכון פורטוגלי

ישנם לא מעט ישראלים אשר מתלבטים בשאלה, האם לנצל את האפשרות שעומדת לרשותם ולהשקיע זמן וכסף בשביל להוציא דרכון פורטוגלי, או לוותר על כך. הרבה פעמים ההתלבטות נובעת מהשאלה, מה בעצם להרוויח מזה והאם משתלם להוציא דרכון פורטוגלי // תוכן פרסומי

צילום: PEXELS צילום: PEXELS
על מנת להבין את מהות השאלה ולענות עליה בצורה נכונה, יש להבין בכלל מה זה אומר "אפשרות שעומדת לרשותם" כיצד הם יכולים לדעת האם קיימת אפשרות כזו ועל מה היא מתבססת. לאחר מכן, נוכל להסביר, מדוע זה משתלם להשקיע זמן וכסף בכך.

מי יכול להוציא דרכון פורטוגלי ולמה

ממשלת פורטוגל קבעה לפני מספר שנים, שיהודים אשר נחשבים צאצאים למגורשי ספרד ופורטוגל מהמאה ה-15, יכולים להוציא דרכון פורטוגלי ולמעשה להיחשב לאזרחי פורטוגל מן המניין. דרך חברת פורטופס, ניתן לבצע בדיקת זכאות בצורה פשוטה וזמינה, ולאחר מכן, במידה ואכן ניתן להוציא דרכון, אשר החברה גם מספקת את כל התנאים והאמצעים לכך, כולל אנשי מקצוע שמבינים בנושא ועוזרים בתהליך באופן רשמי. צריך להדגיש, אם מבצעים את התהליך דרך חברת פורטופס, אז הוא מתבצע באופן הרבה יותר יעיל, מהיר ונוח. למעשה, את מרבית הפרוצדורות הנדרשות, כולל פנייה לקהילה היהודית בשביל לקבל אישור על כך שמדובר בצאצאי מגורשי ספרד וכן בכל מה שקשור לתקשורת מול הרשויות המקומיות, עושה צוות החברה בצורה מהירה ומסודרת.

כמה זמן יכול לעלות וכמה זמן נמשך התהליך

מבחינת עלויות, המחירים נעים בטווחים שונים של אלפי שקלים אשר משולמים באופן ישיר למי שמבצע את התהליך עבורכם, וכמו כן יש לשלם בדרך מאות שקלים בודדים עבור פרוצדורת ספציפיות שעליכם לבצע באופן עצמאי. בעיקרון המחיר לא אמור לחצות את קו עשרת אלפים שקל, כאשר אם מדובר בקבוצה (משפחה), בהחלט ייתכן שהסכומים יירדו והיו מתואמים ביחס לכמות האנשים שמשתתפים בתהליך. אם התהליך מתבצע כמו שצריך, הרי שהוא אמור להסתיים תוך שנה-שנתיים.

למה משתלם להשקיע בכך זמן וכסף

יש שתי סיבות עיקריות: ראשית, מדובר בתהליך שפותח הרבה מאוד אופציות, דלתות, אשר בלעדי דרכון זר, אירופאי, ובהקשר הזה פורטוגלי, יהיה מאוד קשה אם בכלל, ליהנות מהן. בין אם זה מגורים, תעסוקה, לימודים באירופה, ובין אם זה בכל מה שקשור לאפשרות מעבר בין מדינות בצורה נוחה, כולל מדינות שלא מקבלות דרכון ישראלי, מענקים ומלגות ועוד. שנית, מדובר על הוצאה חד פעמית. אחרי שמקבלים את הדרכון, אפשר להשתמש בו ללא מגבלה ומבלי שיש צורך לשלם יותר. אז אומנם מדובר בסכום לא קטן, אך מדובר בהוצאה חד פעמית ולא נידרש להוציא שום סכום בהמשך. לסיכום, מי שרוצה לפתוח בפניו ובפני משפחתו דלתות רבות, נכון לו להוציא דרכון פורטוגלי ולעשות את זה בעזרת האנשים הנכונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הנפקת דרכוןתוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: