קבוצת ממן השיקה מרכז מיון ממוכן במסוף המטענים בנתב”ג

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מרכז המיון שהוקם בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקל יאפשר ללקוחות לקצר את זמן הגעת משלוחים ליעדם הסופי עד 4 שעות מנחיתתם בנתב"ג. מנכ”ל קבוצת ממן: "מדובר בקיצור משמעותי של זמני האספקה והוזלה של כ-20% בעלויות השילוח ללקוח"
מרכז המיון החדש של ממן בנתב
מרכז המיון החדש של ממן בנתב"ג צילום: גיא יחיאלי

קבוצת ממן השיקה מרכז מיון ממוכן במסוף המטענים בנתב”ג בהשקעה של מעל 10 מיליון שקל.

כחלק מההערכות להמשך במגמת הגידול בשנים הקרובות, השיקה קבוצת ממן מרכז מיון ממוכן ומתקדם לחבילות איקומרס ומטען כללי, המשתרע ע”פ 5,000 מ”ר בשטח האווירי של נתב”ג.
נחמה רונן יו”ר ממן: “הקמת מרכז המיון הינו חלק מרכזי מיישום אסטרטגיית הצמיחה של קבוצת ממן ובמרכזה ביצוע התאמות בזמן אמת של פעילות החברות למצבי השוק המשתנים כדוגמת ענף השירותים הלוגיסטיים שמשווע בעת הזאת לפתרונות שיסייעו לו לקצר, להוזיל ולייעל את שרשרת האספקה. אין לי כל ספק שהמהלך שביצענו הוא בבחינת שובר שוויון וישנה את הסטטוס קוו שהלקוחות הורגלו אליו עד כה”.

מרכז המיון של ממן בנתב”ג יאפשר קיצור בשרשרת האספקה הנהוגה כיום, שכן החבילות יישלחו ליעדן הסופי ברחבי הארץ תוך פחות מ-4 שעות מפריקתן מהמטוס ולא יועברו למרכזי המיון של החברות השונות, תהליך שעשוי להמשך מעבר ל-48 שעות.

בועז צפריר, מנכ”ל קבוצת ממן: “מרכז המיון הממוכן מאפשר לנו כיום לשנע את חבילות האיקומרס והמטען הכללי ליעדן הסופי תוך פרק זמן של עד 4 שעות מנחיתת המטוס בישראל. מדובר בקיצור משמעותי של זמני האספקה והוזלה של כ-20% בעלויות השילוח ללקוח”. אמנם בתחילה ייעדנו את מרכז המיון לטיפול בחבילות איקומרס שנוחתות בישראל אך במהרה יותר ויותר לקוחות מכל התחומים התוודעו ליתרונות שלו עבורן ואימצו אותו בזריזות לתוך שרשרת האספקה שלהן”.

מרכז המיון החדש של ממן בנתב”ג צילום: גיא יחיאלי

התהליך המקוצר במרכז המיון כולל: קליטת אמצעי ההיטס במרכז המיון וניתוב מהיר של החבילות למערכת סריקה, פיענוח וזיהוי של ברקודים מרובים ושידור הנתונים באופן אוטומטי למחשבי המכס ולחברות השילוח וקבלת “התרת מכס” מהירה מאד. עם קבלת האישור החבילות ממוינות באופן אוטומטי לעשרות יעדי הפצה בקצב מיון של יותר מ-3,000 חבילות בשעה, תוך התאמה לתקני ברקוד מגוונים כמו גם למגוון רחב של חבילות בגדלים ומשקלים שונים, החל ממעטפה ועד לארגזים באורך של 80 ס”מ.

בתום התהליך החבילות מועמסות על משאיות ויוצאות ליעדן הסופי. כך למעשה קוצרה שרשרת האספקה ונחסך מהלקוח שלב שינוע החבילות למרכז המיון שלו, פריקתן, מיונן והעמסתם מחדש למשאית.
מעבר לפתיחת מרכז המיון האוטומטי הקצתה ממן מתחם העמסה ייעודי עם יכולות תמיכה בכ-10 כלי רכב בו זמנית ואף פיתחה מספר מערכות מחשוב מתקדמות, המספקות תמיכה רציפה ובקרת איכות לאורך כל שלבי התהליך.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020
  • תא לחץ

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.