אא

קייב: ברלין החדשה

קייב היא כבר מזמן לא רק יעד לקונקשנים. בירת אוקראינה היא גן עדן לפודיז, פאשניסטות, היפסטרים, בליינים וקלאברים. הכירו את אחותה הקטנה והזולה יותר של ברלין

קייב. צילום: shutterstock קייב. צילום: shutterstock

1. שופינג, ובזול

אין דרך יותר טובה מלתאר את קייב החדשה. יש בה המון סטייל, המון אנשים יפים והמון שופינג בזול. אם אתם בעניין של רשתות אופנה יש כאן את כולן במחירים די מצחיקים ביחס לארץ. אבל אם בא לכם להפתיע חפשו אופנה מקומית. האוקריאנים מאוד פטריוטים והרצון לעודד את התעשייה המקומית הביא לפריחה של בוטיקים קטנים ושיקים. זה דורש קצת סבלנות אבל שווה את השאלה "מאיפה השמלה המהממת הזו?"

2. אמנות באמצע הרחוב

עיר אנרגטית חייבת רחובות דינאמיים. כאלה שאתה יכול בוקר אחד לראות יצירת מופת על קיר בניין מבלי לדעת בכלל מי האמן. קייב מועדדת ואנדליזם אסתטי זה, ולא אחת גם מממנת אותו. זה הפך את אמנות הרחוב לאחד ממוקדי המשיכה המרכזיים של עיר. מכיוון שאנחנו עוד לא עוברים לעיר ויכולים לחזות בפלאים כאלה בין לילה, מומלץ לקחת סיור מודרך וגם נשימה ארוכה ולצלול לעולם שהוא כולו עשיה אמנותית מעולה בחלל האולטימטיבי: ברחוב לעיני כל.
אומנות באמצע הרחובאומנות באמצע הרחוב

אומנות באמצע הרחוב. צילום: shutterstock

3. גן עדן לפודיז

תשכחו מאוכל מזרח אירופאי גלותי, אפור ומתוק. כמו בכל תחום בלייני אחר קייב עשתה קפיצת מדרגה קולינרית שהפכה אותה ליעד פופולרי לפודיז. מסעדות שף יצירתיות במחירים שפויים ובאווירה קוסמופוליטית - הנה כמה המלצות. BAO Modern Chinese Cuisine – המסעדה הראשונה בקייב המוקדשת למטבח הסיני המודרני. כתובת: Mechnykova St, 14/1 VINO e CUCINA – אוכל איטלקי משובח ומבחר מרשים של בקבוקי יין. Sichovykh Striltsiv St, 82, Kyiv,02000 Whisky Corner – מטבח סקוטי (יש כזה מתברר) והמון סוגי וויסקי. כתובת: Sofiivs'ka St, 16/16 Kanapa - מטבח אוקריאני חדש בבית ישן ומהמם מהמאה ה-19. כתובת: Andriivs'kyi descent, 19 Odessa - מסעדת שף יצירתית, שאפתנית עם אווירה נהדרת. כתובת: Velyka Vasylkivska St, 114 אבל לא לשכוח לאכול לפחות פעם אחת צ'יקן קייב (אם הגענו עד לכאן)
קייב יעד פופולרי לפודיזקייב יעד פופולרי לפודיז

קייב יעד פופולרי לפודיז. צילום: shutterstock

4. איים באמצע העיר

הידרופארק (Hydropark) הוא אזור נופש המחבר בין שני איים בנהר הדנייפר וכולל כמה חופי רחצה נהדרים, סירות להשכרה, מסעדות, פארקים לילדים, קזינו ואפילו חוף נודיסטים.
הידרופארק (Hydropark) הוא אזור נופש המחבר בין שני איים בנהר הדנייפרהידרופארק (Hydropark) הוא אזור נופש המחבר בין שני איים בנהר הדנייפר

ההידרופארק בקייב. צילום: shutterstock

5. פארקים סודיים

לא באמת סודיים, אבל קייב משופעת בפארקים יפהפיים עם המון פינות נסתרות וקסומות. כן זה לרוב רומנטי אבל כדאי גם להיזהר ולא להתרחק מדי מהשבילים המרכזיים.

6. מפסטיבל לפסטיבל

כיאה לברלין קטנה בקייב יש כל הזמן פסטיבלים לקולנוע, לתיאטרון וכמובן למוסיקה בכל זאנר. הנה כמה מומלצים: Ostrov – פסטיבל של מוסיקה אלקטרונית מהגדולים באירופה (סוף יוני). Gogol Fest – קרנבל רב תחומי המשקף את האנרגיה היצירתית של העיר (במהלך ספטמבר). Atlas Weekend – פסטיבל רוק ומוסיקה אלקטרונית (תחילת יולי). Docudays – פסטיבל קולנוע דוקומנטרי מוערך (במהלך מרץ). וגם לחפש תמיד מתי יש לילות לבנים – כמו בתל-אביב רק באוקראינית.

7. ואיך אפשר בלי ברים שווים

כמה המלצות מתוך עשרות ברים שווים שפזורים ברחבי העיר Skybar – כי הנוף המרהיב. כתובת: Velyka Vasylkivska St, 5 Caribbean Club - כי יש שם מסיבה כל ערב. כתובת: Petlyury Symona St, 4 Indigo – כי רק שם אפשר לאכול טוב, לרקוד ולשיר קאריוקי. כתובת: Kudryashova St, 3 Closer – שילוב של גלריה, מועדון ובליינים היפסטרים. כתובת: Nizhneyurkovska St, 31 Avalon – קוקטיילים מרהיבים עם נוף מרהיב. כתובת: Leontovycha St, 3
קייב סצנת לילה הכוללת עשרות בריםקייב סצנת לילה הכוללת עשרות ברים

סצנת הלילה של קייב כוללת עשרות ברים. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמדריך יעדיםאוקראינהקייבחופשה באוקראינה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: