אא

קפריסין: החל מהיום גם תיירים מישראל יכולים לנפוש באי

וזאת בתנאי ועברתם בדיקת קורונה 72 שעות לפני מועד ההגעה. החל מה-20 ביוני, ישראלים לא יצטרכו להציג בדיקת קורונה. האם תטוסו לאי השכן גם במחיר של 14 יום בידוד בחזרה? מנכ"ל מלון אלמירה בקפריסין: "הקהל המקומי נתן את מבטחו בנו וגם הישראלים יכולים להגיע להתארח אצלנו ללא חשש"

מלון אלמירה. צילום: יחצ מלון מלון אלמירה. צילום: יחצ מלון
בזמן שבישראל מתמהמהים וכלל לא ברור מתי יחודשו הטיסות, היום ה-9 ביוני, זה קורה אצל האי השכן. כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, קפריסין פותחת רשמית את שעריה לתיירים ממדינות ירוקות. ואלה הן: ישראל, יוון, גרמניה, אוסטריה, מלטה, בולגריה, נורווגיה, פינלנד, סלובניה, הונגריה, דנמרק, סלובקיה וליטא. כן קראתם נכון, ישראל. קפריסין תאפשר החל ממחר לתיירים מישראל להיכנס לשטחה בתנאי ועברו בדיקת קורונה 72 שעות לפני מועד ההגעה - דרישה שאגב תבוטל לחלוטין החל מה-21 ביוני. משמע, פתיחה חד-צדדית ותיאורטית של קפריסין שכן הישראלים עדיין לא יכולים לטוס לאי השכן ולו בשל חובת הבידוד שעדיין קיימת ושרירה בחזרה מחו"ל. השבוע צפויים נשיא ושר התיירות של קפריסין להגיע ארצה על מנת לקדם את הסכם המדינות הבטוחות לחופשה.
ראדו סטפן, מנכ"ל מלון אלמירהראדו סטפן, מנכ"ל מלון אלמירה
ראדו סטפן מטרוי, מנכ"ל מלון אלמירה ועד שנוכל לטוס לאי הקטן באגן, במלון אלמירה (Almyra) של רשת מלונות Thanos בפאפוס שבקפריסין, הראשון שנפתח לפני 3 ימים באי, מדווחים על תפוסות גבוהות של תיירים מקומיים: כ-80% קפריסאים וכ-20% רוסים המתגוררים באי. לדברי ראדו סטפן מטרוי, המנכ"ל הישראלי של אלמירה, "אנחנו עוקבים אחר כל ההוראות של ממשלת קפריסין וכן המלצות ארגון הבריאות העולמי להבטחת רמת הבטיחות והביטחון הגבוה ביותר לרבות ניקוי חדרים סטרילי והתאמת אזורי המסעדות הפתוחות, הבריכות, הלובי והספא בהתאם להנחיות החדשות". עוד לדבריו, "מה-21 ביוני, שזה ממש תיכף, לא יהיה צורך גם בבדיקת קורונה". עוד לדברי מטרוי, התעריפים נכון להיום במלון משקפים הנחה של כ-15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ומתחילים במחיר של החל מ-133 אירו לאדם ללילה. הקליקו לקריאה עוד על החלטת הקפריסאים על מתווה החזרה גם לישראלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםקפריסיןמלון אלמירה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: