אא

ראש עיריית אילת: מנסים להעביר אליי מסרים הדומים לארגונים מעולמות חשוכים

על רקע הכוונה לסגור את שדה דב, והפסקת שביתת הרעב שלו לאור בקשת נשיא המדינה, אומר הלוי לפספורטניוז : "היה לי ברור שנושא ביטול הפטור למע"מ יעלה... אני עוד אפתח את כל הנושא הזה. לא יעזור כלום, אנחנו ננצח במאבק"

מאיר יצחק הלוי מאיר יצחק הלוי

  ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי שפתח בשבוע שעבר בשביתת רעב על רקע הכוונה לסגור את שדה דב בתחילת יולי, הפסיק אותה לאור בקשת נשיא המדינה, ראובן ריבלין שהחליט להתערב בנושא בניסיון לעזור בנושא. ראש עיריית אילת צפוי לפגוש מחר, יום שני, את הנשיא ריבלין. "בהחלט יש לתת משקל לציבוריות הנדרשת, אני מעריך, מוקיר, את הנשיא ריבלין לכן כאשר הוא פנה אלי, לא יכולתי לסרב לבקשתו. הוא אמר שהוא מתכוון ללמוד את כל הנושא, את האמירה של היועץ המשפטי לממשלה שאי אפשר כעת לעסוק בנושא", מספר, יצחק הלוי בשיחה עם 'פספורטניוז'.

עוד ממשיך ואומר ראש עיריית אילת: "אם יש החלטה לסגור את השדה בראשון ביולי, הבקשה שלי שכל הנושא הביטחוני יבחן מבחינת סגירת השדה. זה לא נבחן ומאחר שבין הבחירות לראשון ביולי אין זמן, צריך לתת לשר הביטחון ולא משנה מי יהיה לבדוק את הדברים. זאת בקשה לגיטימית, לא יקרה דבר אם יוחלט לדחות את ההחלטה בחודשיים-שלושה. הרי בכל מקרה לא יתחילו בבנייה בשנתיים הקרובות". הלוי מוסיף ואומר: "ישנם זרמים תת קרקעיים לא ברורים משום שיש חלופה. ראש עיריית ת"א רון חולדאי הציע לתת מענה לכל הגורמים. ההצעה שלו מאפשרת לאנשי הגוש הגדול וגורמים פרטיים לקבל את מה שהם רוצים, ואני בעד שהמדינה תקבל חלק מהשטח, אבל מה שהכי חשוב, זה לא לחסל ולהרוג עיר שלמה". בשבוע החולף התפרסם כי ישנם מספר גורמים הדוחפים לביטול הפטור ממע"מ שיש לעיר אילת. מאיר יצחק הלוי, נזעם על האפשרות ואמר: "זה חיסול חשבונות בית מדרשם של כל מיני גורמים המנסים להעביר אליי ולא רק אליי מסרים של התנהלות הדומה לארגונים מעולמות חשוכים, אך לא יעזור להם". הלוי ממשיך ואומר : "זה בשל המאבק שלי בסגירת שדה דב. פקידים בכירים מאוד שהמאבק הזה מפריע מאוד החליטו לבוא איתי בחשבון". מי הם? למי אתה מתכוון? "באזורים שונים של משרדי ממשלה, ושאני אפתח את הדברים יהיו דברים קשים. אני לא מופתע, הייתי בטוח שיציפו את נושא המע"מ, רק שאלתי מתי זה יקרה". יצחק הלוי סיים ואמר בנושא: "אנחנו נלחמים בנושא מע"מ משנת 2003-2004, הייתי שוטף לכך, וניצחנו רק משום צדקת ההטבה הזו לעיר אילת ברורה גמרי. אם יש חברה כזו או אחרת שמנסים לנצל את המע"מ ועושים דברים שאסור לעשות, צריך להעניש את אותם עבריינים ולא יחסלו עיר שלמה בגלל מחדל של אכיפה. אני מוכן לעזור בכל נושא האכיפה. צריך שתהיה סיירת משולבת שלנו ושל רשות מסים".
שדה דבשדה דב
שדה דב. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםשדה דבמאיר יצחק הלוי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: