אא

הסופה בתאילנד: רוחות בעוצמה של עד 80 קמ"ש - נמלי התעופה נסגרו

אלפי תיירים עזבו את איי הנופש קוסמוי, קופנגן וקו טאו בתאילנד בשל הסופה הטרופית "פאבוק" שצפויה להגיע היום (שישי) לדרום תאילנד. מחדר המצב של "המרכז למטייל תאילנד" נמסר: "מאז 2011 לא נערכו בתאילנד לסופה בסדר גודל כזה. ישראלים הזקוקים לסיוע מוזמנים לצלצל לקו החם שלנו"

קוסמוי. צילום: יניב אדרי|סופה. צילום: shutterstock קוסמוי. צילום: יניב אדרי|סופה. צילום: shutterstock

כוננות סופה בתאילנד: אלפי תיירים (על פי ההערכות כ-50 אלף תיירים), כבר עזבו אתמול (חמישי), את איי הנופש קוסמוי, קופנגן וקו טאו בשל סופה טרופית "פאבוק" שצפויה להגיע היום לדרום תאילנד. על פי הדיווחים, באיזור כבר שוררות רוחות עזות במהירות של עד 80 קמ"ש, וגשמים עזים יורדים בדרום תאילנד מאז אתמול בשעות הערב, מלווים בגלי ענק בגובה של כ-7 מטרים פוקדים את החופים.
צילומים: יניב אדרי
בעקבות הסופה, חברת התעופה בנגקוק איירווייז ביטלה את טיסותיה היוצאות והנכנסות לקוסמוי, ושני שדות התעופה באיזור באנקון סי טמרט ושדה התעופה בסורט תאני נסגרו. גם המעברות בין האיים נסגרו כבר אתמול, כך שלמעשה אין יוצא ואין בא. לדברי מומחי התיירות של "המרכז למטייל תאילנד" בקוסמוי, מאז 2011 לא נערכו בתאילנד לסופה בסדר גדול שכזה, ומחוזות רבים בדרום תאילנד נאלצו לפנות את התושבים למקומות בטוחים מאימת הסערה החזקה. מור נבון, מנהל המרכז למטייל תאילנד: "מאז אתמול, יום רביעי, תגברנו משמרות ונמשיך לתגבר גם בשישי-שבת בכדי לסייע לכל הפניות מצד ישראלים שעל האי. אנחנו מסייעים לכל לקוחותינו וכמובן גם ללקוחות שהזמינו דרך בוקינג, בעיקר אנחנו מסייעים להזמין חדרים במלונות המרוחקים מקו החוף. החזרנו את כל מי שרצה להמשך חופשה בטיסה חזרה לבנגקוק ומשם להואה הין ופאטאיה. בנוסף, פתחנו חדר מצב עם קו חם אשר יפעל במתכונת מיוחדת משישי בבוקר ועד שבת בצהריים וינסה לסייע ככל יכולתו. הזקוקים לסיוע מוזמנים ליצור קשר בטלפון שמספרו 66635255070+". תאילנד בימים יפים יותר. צילום: 123fr

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםתאילנדחדשות עולמיותסופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: