אא

משבר אבטחת התעופה הישראלית בטיסות לדובאי עדיין נמשך

בין נציגי חברות התעופה הישראליות ורשות התעופה האזרחית (רת"א) ונציגים רלבנטיים מאיחוד האמירויות, מתנהלות שיחות אינטנסיביות במטרה להביא לפתרון המשבר. גם היום (ראשון) צפויה להתקיים פגישה בין הצדדים על מנת לסיים את המשבר

צילום: 123rf צילום: 123rf
משבר אבטחת התעופה הישראלית בטיסות לדובאי עדיין בעינו עומד, כשנה וחצי אחרי שנחתמו הסכמי אברהם בין ישראל ואיחוד האמירויות. כל עוד תהליך פעילות אבטחת התעופה הישראלית לא הוסדר, חברות התעופה הישראליות הטסות אל היעד: אל על, ארקיע וישראייר, נאלצות להתמודד עם עיכובים בהוצאת הטיסות.

כך למשל, כפי שפרסמנו כאן לראשונה בשבוע שעבר (שלישי), טיסת אל על מדובאי לישראל המריאה ביום רביעי בשבוע שעבר באיחור של כשעתיים בגלל נושא של רישום אל על כחברה מקומית. יש לציין, כי אל על, שאחראית על מערך אבטחת התעופה הישראלית, רשומה כבר מחודש מארס אשתקד כחברה מקומית כפי שהיא נוהגת בכל העולם, אך בין הצדדים עדיין קיימות מחלוקות בנושאים טכניים שאמורים להיפתר.

אך לא רק אל על. לפני מספר שבועות גם טיסת ישראייר המריאה באיחור מאותן סיבות. עוד פרסמנו בשבוע שעבר שגם שגריר ישראל באיחוד האמירויות, אמיר חייק, מעורב בסוגיה ופועל לפתרון המשבר.

בין הצדדים - נציגי חברות התעופה הישראליות, נציגי רשות התעופה האזרחית (רת"א) ונציגים רלבנטיים מאיחוד האמירויות - מתנהלות שיחות אינטנסיביות במטרה להביא לפתרון המשבר. גם היום (ראשון) צפויה להתקיים פגישה בין הצדדים המטפלים על מנת להגיע להסדר קבוע ולהביא את המשבר אל סיומו.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמשבר אבטחהדובאיפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: