אא

איך מתרחקים מתינוקות בוכים ומילדים צורחים במטוס?

חברת JAL, ג'פאן איירליינס, הוסיפה אופציה חדשה למערכת ההזמנות שלה, המאפשרת לבחור מושבים מרוחקים מילדים ותינוקות, העלולים להרעיש ללא הפוגה במשך הטיסה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
לא אחת נתקלתם ודאי בתינוקות בוכים או בילדים צורחים ומשתוללים ללא הפוגה במשך טיסה ארוכה, וחשתם תחושת חוסר אונים, כשהוריהם לא הצליחו להרגיע אותם, וכמובן, לא שיערתם מראש שזה מה שצפוי לכם במשך שעות ארוכות. חברת תעופה אחת, JAL, ג'פאן איירליינס, חשבה על הנושא והחליטה לאפשר לנוסעים המעוניינים בכך להתרחק כמה שיותר מילדים במטוסים שלה באמצעות אופציה ייחודית במערכת ההזמנות. במהלך ההזמנה יראה הנוסע אייקון קטן המציין אילו מקומות הוזמנו על ידי נוסעים מתחת לגיל 12, כך שיוכל לבחור מושב רחוק ככל האפשר. באתר החברה הסבירו: "לנוסעים עם ילדים, שבוחרים את מושביהם באתר ג'פאן איירליינס יופיע סמל ילד על המושבים הנבחרים במסך בחירת המושבים. זה מאפשר לנוסעים אחרים לדעת שילד יושב שם". משתמשים רבים במדיות החברתיות קראו לחברות תעופה אחרות ללכת בעקבות JAL. יחד עם זאת, המערכת אינה מושלמת, והזמנות לא ישירות באמצעות אתרים אחרים עלולות לא לציין מושבי ילדים אפשריים. וייתכן אף שהורה יזמין את המושבים הפנויים עבורו ועבור ילדיו בקרבת הנוסע, שבחר קודם לכן מקום מרוחק מילדים. אם כן, עדיין קיים סיכון שהנוסע ימצא את עצמו בסופו של דבר ליד תינוק בוכה או ילד צורח, אך לפחות יש לו סיכויים טובים לשבת רחוק מהם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותJAL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: