אא

איסתא נכנסת שותפה בפרויקט "אונו סנטר" ב-195 מיליון שקל

זרוע הנדל"נית של איסתא פורחת בזמן שהתיירות בקיפאון: באמצעות איסתא נכנסים נכנסה כשותפה ברכישת בנייני משרדים ומגורים בפרויקט "אונו סנטר"

צילום: 123rf צילום: 123rf

בזמן שבתיירות הכול שרוי בקיפאון, זרוע הנדל"נית של חברת איסתא פורחת. באמצעות איסתא נכסים, נכנסה כשותפה בפרויקט "אונו סנטר" המצוי במקרקעין שבין אור יהודה וצומת סביון בסכום כולל של 195 מיליון שקל. הפרויקט כולל ארבעה בנייני משרדים בני 4.5 קומות, מעל קומות ביניים וקרקע המיועדות לשימוש מסחרי, וכן ארבעה בנייני מגורים ושטחים לשימוש מסחרי נוספים.

איסתא רוכשת מהמוכר את הזכויות בשטחי המשרדים באחד מבנייני המשרדים בפרויקט המכונה בניין D, בשטח כולל של כ-10,564 מ"ר, אליהם יוצמדו 190 חניות, תמורת כ-100 מיליון שקל. במקביל, נכנסה לפרויקט יחד עם סלע נדל"ן ואיש העסקים נדב בלילה, השותף עם איסתא במספר פרויקטים, במסגרתו תרכוש את הזכויות ב-50% משטחי המסחר בפרויקט מתוך שטחי מסחר בשטח הכולל של כ-19,000 מ"ר, וכן כמות של 115 חנויות (מתוך 230 לחנויות) בתמורה לסך כולל של כ-139.4 מיליון שקל. לרוכשים נתנה אופציה לרכישת חלקו של המוכר בשטחי המסחר עד לתום 5 שנים ממועד קבלת טופס 4 לשטח המסחרי. בכוונת איסתא לממן חלק מעלות הרכישה ממקורותיה העצמיים וחלק מימון חיצוני.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאיסתא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: