אא

איסתא תקים מבנה עבור 'לוגיסטיקר'

איסתא נכסים והיזם נדב בלילה מרחיבים את הפעילות המשותפת של המרכזים הלוגיסטיים: יבנו מבנה תעשיה ואחסנה בשטח של כ-13,000 מ"ר עבור חברת לוגיסטיקר תמורת דמי שכירות שנתיים של כ-5.5 מיליון שקל, ל-12 שנה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
חברת התיירות, 'איסתא ליינס' הודיעה כי איסתא נכסים, חברה בת בבעלות מלאה ונדב בלילה, יזם נדל"ן, מרחיבים את פעילות הלוגיסטיקה המהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור איסתא. הסכם שנחתם הוא עם חברת הלוגיסטיקה "לוגיסטיקר", והוא כולל הקמת מבנה תעשיה ואחסנה בשטח של כ-13,000 מ"ר תמורת דמי שכירות שנתיים של כ-5 מיליון שקל, לתקופה של 12 שנה. לאחר תקופה זו, ללוגיסטיקר, שתי אופציות להארכת הסכם השכירות, בנות 5 שנים כל אחת, כשדמי השכירות השנתיים יעלו בתקופה הראשונה בכ- 5%, ובתקופה השנייה בכ- 7.5%. בנוסף צופים איסתא נכסים ובלילה הכנסה של כ- 500 אלפי שקלים בשנה ממערכת סולארית שתותקן על גג המבנה. המבנה יוקם במתחם בית חלקיה, בו השכירו היזמים מבנה בשטח של 19 אלף מ"ר עבור חברת השילוח והלוגיסטיקה הישראלית 'אוריין' שיושכר לה לתקופה של 15 שנה תמורת דמי שכירות שנתיים של כ- 7 מיליון שקל, שיעלו עד לסך שנתי של כ- 7.5 מיליון שקל. לפי הערכת היזמים בניית המבנה תושלם בתחילת 2020.

פעילות הלוגיסטיקה של איסתא נכסים תופסת תאוצה בשנה האחרונה כך שבנוסף להרחבת הפעילות במתחם בית חלקיה, רכשו איסתא נכסים ונדב בלילה זכויות בקרקע בהיקף של 102 דונם של מושב מגן שאול בגלבוע תמורת 31 מיליון שקל. לקרקע תב"ע קיימת המאפשרת הקמה מיידית של 24,000 מ"ר מבני אחסנה ושימושים נוספים, וכבר היום היא כוללת מחסן של 4,000 מ"ר וחניון של 2,000 מ"ר המושכרים בחוזה שכירות. איסתא תממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים של הקבוצה. שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא נכסים: "אנו שמחים על הרחבת הפעילות של איסתא נכסים בתחום הלוגיסטיקה כיוון שהיא מהווה עבורנו מנוע צמיחה מרכזי בפעילות הנדל"ן. פעילות זו צפויה לייצר עבורנו תזרימי מזומנים משמעותיים לתקופות זמן ארוכות. בהסתכלות קדימה, אנו בוחנים התקשרויות עם מושבים וקיבוצים במיקומים בעלי חשיבות לוגיסטית, צרכי אחסנה ונגישות לצירי תנועה ראשיים מתוך מטרה להמשיך לייצר ערך עבור בעלי המניות של החברה". לאחרונה דיווחה איסתא על תוצאות הרבעון השלישי שהיה רבעון שיא. הרווח הגולמי ברבעון זה הסתכם ב- 75.3 מיליון שקל ושיעורו עלה ל- 37.1%. הרווח התפעולי הסתכם ב- 23.3 מיליון שקל, עליה של 15%, ושיעורו עלה ל-11.5%. הרווח הנקי המיוחס לבעלים של החברה האם הסתכם ב- 42.4 מיליון שקל, עליה של 27%, ושיעורו עלה ל- 21.9%. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם ב- 20.5 מיליון שקל. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של החברה עלה והסתכם ב- 543.5 מיליון שקל והיווה כ- 41% מהמאזן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאיסתאאיסתא נכסים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: