אא

אל על וקבוצת YONIK חתמו על הטסת אלפי ישראלים לקפריסין במהלך הקיץ

גל גרשון, מנהל המכירות של אל על ישראל: "באופן מפתיע ולמרות שענף תיירות חו"ל עדיין לא חזר בכל כוח, הטסנו בחודשיים האחרונים אלפי נוסעים במסגרת חבילות הנופש של YONIK". יוני כהנא, בעלי YONIK: "הלקוחות שלנו מאד אוהבים לטוס אל על"

מימין לשמאל: גל גרשון, יוני כהנא ועמית לוי. צילום: מערכת פספורטניוז מימין לשמאל: גל גרשון, יוני כהנא ועמית לוי. צילום: מערכת פספורטניוז
חברת אל על וקבוצת התיירות YONIK חתמו על הטסת אלפי ישראלים לקפריסין במהלך הקיץ. גל גרשון, מנהל המכירות של אל על ישראל ועמית לוי, מנהל תחום הקבוצות והסיטונאות בחברה, טסו בשבוע שעבר ביום בו נשבר השיא היומי במספר הטסים מנתב"ג לפאפוס שבקפריסין על מנת לחתום על הסכם ההטסה עם יוני כהנא, בעלי YONIK, המתמחה בשיווק חופשות בחו"ל עם חוויה קולינרית כשרה, בכל עונות השנה. הפגישה התקיימה במלון "הלגונה הכחולה" שבבעלות כהנא. אל על השיקה הקיץ קו טיסות סדירות מורחב לקפריסין עם 13 טיסות שבועיות ללרנקה ו-6 טיסות שבועיות לעיר הנופש פאפוס. קבוצת YONIK מפעילה הקיץ בתי מלון כשרים בפאפוס ובסלוניקי. יוני כהנא: ״הלקוחות שלנו מאד אוהבים לטוס עם אל על, לכן יזמנו שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התעופה הלאומית במטרה להטיס בעזרת ה׳ אלפי ישראלים לחופשות שלנו בפאפוס ולסלוניקי, בקיץ 2021. יש יתרונות רבים בחופשה הקיץ בקפריסין. הטיסה קצרה, אין צורך בבדיקת קורונה לפני הטיסה, הערצה לישראלים בעקבות שיתוף הפעולה הביטחוני שהתהדק בשנה האחרונה ובעקבות ההתגברות שלנו על הקורונה והכי חשוב: יש בה את כל מה שישראלים אוהבים, לחופשה מושלמת״. גל גרשון: "באופן מפתיע ולמרות שענף תיירות חו״ל עדיין לא חזר בכל כוח, הטסנו בחודשיים האחרונים אלפי נוסעים במסגרת חבילות הנופש של YONIK, שלא התמהמהו ופתחו את המלונות שלהם מיד עם פתיחת שערי קפריסין ויוון״. לוי: ״בתקופה הזאת צריך לשנות את התפיסות שהיו מקובלות עד לפני הקורונה. היכולת של הסיטונאי מצד אחד להתחייב על אלפי מושבים ומהצד השני הגמישות של חברת התעופה וההבנה שיכולים לקרות שינויים , מחייבים את חברת התעופה והסיטונאי לעבוד בשיתוף פעולה צמוד״.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאל עליוני כהנא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: