אא

אפליקציות ביטוח נסיעות שמקלות על החיים

מי מאיתנו שכבר נאלץ פעם לחפש רופא במדינה זרה, לעיתים בלי לדעת את השפה המקומית, ישמח לגלות על התקדמותן הדיגיטלית של חברות הביטוח בפרט ושל העולם המבאס ושמו התקשרות עם שירותים רפואיים בחו"ל בכלל // תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK
עד לא מזמן, כל שהיינו צריכים לעשות בסיטואציה כזאת הוא להתקשר לחברת הביטוח בארץ, לשמוע את הנציג באופן מקוטע, לקבל טלפון של רופא מקומי דובר אנגלית במקרה הטוב ולהמשיך משם הלאה בכוחות עצמנו. עולם הביטוח הרפואי לטסים לחו"ל לא סתם התקדם מאז, אלא הפך את חברת הביטוח לנותנת שירות רחב ועמוק יותר למבוטחיה בחו"ל ומעניקה לכל אחד מאיתנו ערך הרבה יותר גבוה בעבור מחיר הפרמיה. האבולוציה של ביטוח ודיגיטל התחילה באתרי אינטרנט עם האופציה המהפכנית להשארת פרטים ולקבל שיחה מנציג, המשיכה לאופציה הטבעית לנו כל כך של רכישת ביטוח אונליין ומשם התפתחה לכיוונים המעניינים של דיבור ושירות ישיר בעת אירוע ביטוחי וגם לתשלום תביעות באמצעים ישירים ודיגיטליים כבר מיושם בקרב רבות מחבורת הביטוח. על הדרך התרחשה גם מהפכה בביטוח נסיעות לחו"ל ולמעשה, כמעט כל חברות הביטוח מציעות היום התקשרות ישירה ומהירה יותר בינן לבין השוהים בחו"ל, אבל חלק מהחברות המתקדמות יותר כבר מספקות אפליקציה משלהן והופכת את רגע האמת בחו"ל, להרבה יותר נוח. אלו אפליקציות ייעודית לזמן הנסיעה בלבד והן מאפשרות לבצע מגוון פעולות בנייד, מה שפעם היה עניין של לא מעט טלפונים והרבה טלפון שבור. עם החתימה על הפוליסה מקבלים המבוטחים החדשים לינק לאפליקציה בעזרתה יוכלו לאתר רופא קרוב בהתאם ולמקצוע הנדרש וגם להזמין תור לרופא הנבחר. אפליקציית אייר דוקטור, שהיא מבין המתקדמות מבין אפליקציות הנסיעות לחו"ל של חברות הביטוח, מאפשרת לאתר בתי מרקחת בסביבה, בתי חולים, מרפאות וגם מרפאות המבצעות בדיקות קורונה. היא מאפשרות גם לשוחח עם רופא מקומי בוידאו דרכן במקרים לא דחופים. אחד השירותים המתקדמים של האפליקציה אי שפעולות שנעשו דרכה כמו קביעת תור אצל רופא, כבר ישולמו ישירות ללא תביעת הוצאות מטעם המבוטח. אם התשלום בוצע ע"י המבוטחים – לרופא, למרפאה, בבית המרקחת, לבית החולים וכדומה, אפשר להגיש את התביעה דרך האפליקציה וגם לעקוב אחר הטיפול בה. עד לסכום מסוים גם ניתן לקבל את ההחזר ישירות באמצעות אפליקציית התשלומים bit. קיימים מקרים בהם מבוטחים מבקשים להאריך את השהות בחו"ל ואת הביטוח – יעשו זאת מאוד בקלות דרך האפליקציה ויאריכו את תנאי הפוליסה שנרכשה ברגעים ספורים.

ביטוח נסיעות לחו"ל? בדקו שיש לכם איי דוקטור

עולם הדיגיטל, פתח כאמור את מנעד השירות שמעניקות היום חברות הביטוח לנוסעים לחו"ל ובעזרת מעטפת שירותים דיגיטליים, מחוברים בכל זמן ומקום הן הופכות לגורם משמעתי עבורנו. השירות של חברת ביטוח כבר לא מתחיל בתביעה ונגמר בהחזר כספי או פיצוי, אלא גם בעת אירוע ביטוחי משמשת חברת הביטוח כגורם מתווך בינינו לבין מערכת הבריאות של מדינה זרה והיא הופכת לגורם שמשרה ביטחון ושקט נפשי. איי דוקטור, אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל אותה מספקת הפניקס למבוטחים שטסים לחו"ל היא בעלת ממשק נוח וידידותי שמסייע לאירוע מתסכל בחו"ל להפוך למצב פתיר. לפני שרוכשים פוליסה לקראת טיסה לחו"ל חשוב לבדוק מגוון הסעיפים להשוואה: מהו גבול גובה הפיצוי בעבור שירותים רפואיים שונים בחו"ל כמו ביקור אצל רופא, רכישת תרופות, ביקור בחדר מיון או ימי אשפוז, האם יש כיסוי בעבור טיפול חירום בשיניים, כיסוי בעבור העברות, הסעות ואף טיסה רפואית לישראל. בדקו לגבי כיסוי קורונה מורחב הכולל ביטול או הארכה של נסיעה עקב הידבקות במחלה ומצב של קיצור נסיעה עקב הכרזת סגר מתקרב וצורך ביציאה מהירה בחזרה לארץ. אלו ממגוון השירותים שמעניקה הפניקס בגבול כיסוי מהגבוהים מבין חברות הביטוח. בנוסף, כדאי לבדוק את השירותים הדיגיטליים שמציעות חברות הביטוח בנסיעות לחו"ל. האם ברגע האמת תוכלו להתמצא בקלות? האם תספק לכם חברת הביטוח את הנגישות הגבוהה והמהירה ביותר לשירותים רפואיים במדינה בה אתם שוהים? במיוחד היום, עם מגפת הקורונה והחשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל וכיסוי שכולל בדיקת קורונה וטיפול למקרה של הידבקות במדינה זרה, חשוב לבחור בחברת ביטוח שתספק את השירות המהיר והמחויב ביותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטוח נסיעות לחו"לתוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: