אא

מרחבי טבע אינסופיים, עיירות ציוריות, כפרים אבודים וקולינריה במיטבה: באראגון שבספרד מחכים לישראלים

ההגבלות השונות שפגעו ביכולת המטיילים להגיע לא הרתיעו את אראגון ולא הפסיקו את עבודתה. להיפך, הם היוו הזדמנות להתאים אסטרטגיות מחדש, לנתח שווקים ולתכנן פרויקטים חדשים, במיוחד עם ישראל. מטעם משרד התיירות של אראגון

Parque Nacional de Ordesa y Monte Perdido קרדיט: משרד התיירות של אראגון Parque Nacional de Ordesa y Monte Perdido קרדיט: משרד התיירות של אראגון
הקורונה המחישה בצורך להיות במגע עם הטבע, מה שמועיל לבריאות. בחבל אראגון שבצפון ספרד תמצאו טריטוריה עצומה של מרחבי טבע אינסופיים, כפרים ציוריים וקולינריה במיטבה. ואם זה לא מספיק, תוכלו לבקר בפירנאים המרהיבים, במדבר מונגרוס, או בפארק הלאומי אורדסה ומונטה פרדידו, שילוב מושלם לחובבי הספורט האתגרי במים ובהרים לצד פעילויות לכל המשפחה. מנכ"לית משרד התיירות של ממשלת אראגון, גלוריה פרז גרסיה, מאשרת כי הם רוצים "לקבל שוב תיירים לאחר השיא של 2019, כאשר אראגון הייתה אחד היעדים הנבחרים ביותר בספרד על ידי ישראלים".
אטרקציות בסרגוסה. קרדיט: משרד התיירות של אראגון במובן זה, קמפיינים שיווקיים ותקשורתיים, כתבות בעיתונים המרכזיים ומצגות וירטואליות הן חלק מהפעולות המתוכננות, לפחות למחצית הראשונה של השנה. מוצר מרכזי נוסף, שהוכיח את יעילותו כשעלה לאוויר בשנת 2018 ויתחדש השנה, הוא אתר gotoaragon.com, אתר התיירות היחידי בעברית על ספרד, ובו מידע תיירותי, ראיונות ואפילו הגרלות עם מגוון פרסים. באראגון עומלים על קטלוג מוצרים בעברית לחברות התיירות, והפקת תוכן חדש, כתוב ואודיו-ויזואלי, על המוצרים המקומיים הרלוונטיים ביותר לשוק הישראלי. כאשר הגבולות יפתחו ויתחדשו הטיולים, אראגון תהיה ערוכה לקלוט את התיירים הראשונים ולבקר בישראל על מנת ליזום שותפויות חדשות ולהעמיק את היחסים. לפי קווים מנחים אלו, אראגון אישרו את השתתפותם ביריד IMTM בתל אביב, וכן בפגישות מסחריות עם מפעילי תיירות כדי להשיק מחדש את המותג ולתכנן חבילות תיירות המותאמות לצרכי המטיילים הישראלים. אתר הסקי Aramón Formigal – Panticosa. קרדיט: משרד התיירות של אראגון ההצעות הנרחבות, ציינה מנכ"לית לשכת התיירות, מתמקדות במיוחד באחד הנכסים העיקריים של אראגון: האחוז הגבוה של אטרקציות באוויר הפתוח. "המגיפה המחישה בצורך להיות במגע עם הטבע, דבר שהוא מומלץ ומועיל לבריאות, ובאראגון יש לנו טריטוריה עשירה ורחבה, עם מרחבי טבע אינסופיים, כפרים ועיירות ציוריות". ערך מוסף זה, בנוסף לעמידה בפרוטוקולי בריאות ושיעורי חיסונים גבוהים מאוד, הפך במהירות את אראגון ליעד בטוח ב-100%. את ההשלכות החיוביות של זה ניתן לראות בא לידי ביטוי בנתונים של 2021, הסבירה פרז גרסיה, כאשר התפוסה נעה בין 85% ל-100% בקיץ. חלק מן האפשרויות הטובות ביותר לקהל הישראלי במהלך חופשת פסח וקיץ 2022 הם ביקור בפירנאים המרהיבים, סיירה דה גוארה, מדבר מונגרוס, הפארק הלאומי אורדסה ומונטה פרדידו, הם יעדים מושלמים גם לחובבי הספורט האתגרי במים ובהרים, ופעילויות לכל המשפחה. דרך היין סומונטאנו. קרדיט: Jorge Fuembuena בשהות של יומיים או שלושה, ניתן לשלב בין נופים עוצרי נשימה ומסלולים גסטרונומיים של מוצרים מקומיים כמו שמנים, יינות, פירות, בשרים וטאפאס מסורתיים, כמו גם טעימות מהמטבח העילי במסעדות כוכבי מישלן של מיטב השפים הספרדיים. היין, מוצר שזוכה להערכה רבה בקרב התייר הישראלי, מפתיע לטובה באיכותו וטעמיו. ארבעת מסלולי היין האראגוניים - סומונטנו (Somontano), גאראנצ'ה (Garnacha), קאריניינה (Cariñena) וקלטאיוד (Calatayud) - כוללים טעימות וביקורים בכרמים וביקבים כחלק מחוויה של למידה והתקרבות לתרבות המקומית. בנוסף, אותם ישראלים שיעזו מעט, יוכלו לגלות אוצרות חבויים בין ההרים, טירות קסומות מהאגדות, כפרים אבודים וכמובן למצוא עקבות של יהדות ספרד ברובעים היהודיים באזור הנקרא סינקו ויאס (Cinco Villas), עם יותר מאלף שנות היסטוריה והשתקפות חייהם של היהודים באראגון.
עם כל כך הרבה אפשרויות וגיוון, בשנה חדשה זו, יותר מתמיד, אראגון מציעה את כל הסיבות לצאת להרפתקה ולגלות יעדים חדשים. באראגון, הדגישה גלוריה פרז גרסיה, "מחכים לתיירים מישראל בזרועות פתוחות למסע של טבע, חוויות והנאה. כי בהרי אראגון לא תמצאו תיירים, אלא מטיילים”.
טבע באראגון. קרדיט: משרד התיירות של אראגון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםספרדפספורט ספרד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: